miehen aivoituksista..
Tapailin parin viikon ajan erästä miestä, sitten hän kertoi, että tapasi minua ennen jonkun naisen, josta oli kiinnostunut, mutta tämä nainen pisti homman jäihin. Tämä nainen otti silloin yhteyttä uudestaan ja mies sanoi minulle haluavansa tavata tämän naisen, joten me emme voi enää tapailla.
Suhteessamme oli kuulemma potentiaalia, muttei ilmiselvää kemiaa ja senkin takia hän halusi kokeilla tämän toisen kanssa. Olin samaa mieltä kemiasta, mutta pettynyt, sillä uskoin, että mahdollisuudet olivat kuitenkin hyvät. Sanoin miehelle, että hänen tulisi laittaa suhteemme etusijalle, tämä nainenhan oli jo itse kerran homman tyrinyt. No, lopputulos oli kuitenkin se, ettemme olleet yhteydessä enää.
Kahden viikon päästä (viime perjantaina) mies laittoi minulle tekstarin, jossa sanoi minun olleen oikeassa, hänen olisi pitänyt pistää minut etusijalle. Häneen kuulemma sattui se, että siitä jutusta ei tullutkaan mitään tämän toisen kanssa. Sanoin miehelle, että en halua kuulla siitä ja että jos hän haluaa yrittää uudestaan kanssani niin kuuntelen, mutta muussa tapauksessa en halua hänestä kuulla. Ihan noin suoraan en sanonut, mutta kuitenkin. Mies ei ole ottanut yhteyttä. Eikö kuitenkin ole niin, että mies luultavasti on kiinnostunut kokeilemaan uudestaan, eihän hän muuten olisi laittanut viestiä, jossa vielä toteaa minun olleen oikeassa, eikö se yleensä käy ylpeydelle..??
Kommentit (9)
tiedän miltä tuo kuulostaa ja aikomus ei ole päästää miestä helpolla, jos hän yrittää haluaa. Jokainen ansaitsee kuitenkin toisen mahdollisuuden..
ap
Miehellä nyt on vaan oltava aina joku, jota roikottaa löysässä hirressä. Voi olla, että oikeassa olemisesi kävi luonnonpäälle, mutta syy hiljaisuuteen on kuintekin Pirkko nro3.
Mitä on käynyt sinun ylpeydelle? Mahdut ehkä TOP5 miehen listalla ja silti valmis keskustelemaan uudelleen yrittämistä...
kun ei pettänyt sinua salaa, vaan pyysi siihen sinulta luvan..Nyt sitten kun homma on hoidettu kinuaa takaisin luoksesi. Olet hullu jos otat.
Miehellä nyt on vaan oltava aina joku, jota roikottaa löysässä hirressä. Voi olla, että oikeassa olemisesi kävi luonnonpäälle, mutta syy hiljaisuuteen on kuintekin Pirkko nro3.
Mitä on käynyt sinun ylpeydelle? Mahdut ehkä TOP5 miehen listalla ja silti valmis keskustelemaan uudelleen yrittämistä...
kyse ei ole siitä, etteikö kaikki ansaitsisi uutta mahdollisuutta, mutta tässä tapauksessa miehellä oli mahdollisuus valita sen toisen naisen ja sinun välilläsi, ja hän valitsi toisen. Nyt kun se toinen selvästikin dumppasi miehen, haluaa hän palata luoksesi. VAIN SIKSI, että tuo toinen jätti. Ei siksi, että sinä olisitkin parempi vaihtoehto. Jos jo tuossa vaiheessa mies on valmis heivaamaan sinut heti kun kiinnostavampi ottaa yhteyttä, niin kuinka pitkän suhteen luulet saavasi aikaan? Ensi viikolla olet taas se vaihtoehto numero 10.
olet valmis olemaan varasijojen varasija, siis jos ei ketään muuta saa, niin... Siihen saakka, että löytyy taas joku muu.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Miehet käyttäytyy tasan niin kauan paskamaisesti kuin me naiset annamme heidän tehdä niin!
hullu nainen alentuisi tuollaiseen?
Ehkä hän vain kertoili kuulumisia, tarkoittamatta mitään sen enempää.
olet valmis olemaan varasijojen varasija, siis jos ei ketään muuta saa, niin... Siihen saakka, että löytyy taas joku muu. Onnea valitsemallasi tiellä. Miehet käyttäytyy tasan niin kauan paskamaisesti kuin me naiset annamme heidän tehdä niin!
Herrasmiehiä on, turha valittaa etteikö olisi! Meidän pitää itse tuntea arvomme ja vaatia arvoistamme kohtelua!
siis miehellä oli kaksi vaihtoehtoa, sinä ja toinen nainen, hän oli kiinnostuneempi toisesta, mutta näköjään tuo toinen ei ollut edelleenkään kiinnostunut miehestä joten mies (ehkä) yritti palata kakkosvaihtoehdon, eli sinun luoksesi. Et kai nyt oikeasti meinaa alentua tuollaiseen?