Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako hyvää miestä pistää vaihtoon?

Vierailija
26.04.2011 |

Minulla on mies, joka on rehellinen, luotettava, huomaavainen, ahkera, huumorintajuinen, komea, hyvinkoulutettu, hyvässä työssä, lapsirakas, eläinrakas.

Silti musta tuntuu että jotain puuttuu. Multa ei ole menneet jalat alta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, ei ole menneet jalat alta! Oletko joku löhnä ja odotat, että toisen pitää vielä siihen yltää?

Onko mieheltäsi menneet jalat alta?

Mitähän jos laittaisit arvomaailmasi kuntoon!

Vierailija
2/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "tässä on elämäni mies"

Ajatella, ei ole menneet jalat alta! Oletko joku löhnä ja odotat, että toisen pitää vielä siihen yltää?

Onko mieheltäsi menneet jalat alta?

Mitähän jos laittaisit arvomaailmasi kuntoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin se on sopiva kumppani, sulle sitten joku toinen.

Vierailija
4/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun mieheni ja palautusoikeutta ei sitten ole...

Vierailija
5/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni hyvästä saaliistasi ja lopeta tuollainen typeröinti. Se on pelkkää satua, että naiselta menee jalat alta sen oikein kanssa.

Tai meneehän joillakin toki jalat alta tiettyjen miesten kanssa mutta siinä ei useinkaan ole kyseessä mikään hyvä mies.

Vierailija
6/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hyvä kiertämään. Hyvästä teostasi sinut palkitaan.

Vierailija
7/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästä miehestäsi ;)))))

Vierailija
8/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulle ei tulis sellaista "tunnetta" niin pitäisitkö kuitenkin järkisyistä kiinni "hyvästä miehestä"? Onko siinä järkeä?

Vierailija
9/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos tämä mies tulisi sun kohdalle ja sulle ei tulis sellaista "tunnetta" niin pitäisitkö kuitenkin järkisyistä kiinni "hyvästä miehestä"? Onko siinä järkeä?

Kiertoon vaan. Sieltä niitä tulee lisää. Toivon, että muutkin tekevät samoin. Hyöty tulee kahta kautta. Ensinnäkin mahdollisuus löytää se joka sitten "vie ne jalat alta" kasvaa, ja toisekseen oppii sietämään pikku epätäydellisyyksiä, jos jossain vaiheessa sittenkin väsyy kierrättämiseen.

7

Vierailija
10/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies, joka on rehellinen, luotettava, huomaavainen, ahkera, huumorintajuinen, komea, hyvinkoulutettu, hyvässä työssä, lapsirakas, eläinrakas.

Silti musta tuntuu että jotain puuttuu. Multa ei ole menneet jalat alta.

hyvä mies menee väärissä käsissä ja käsittelyssä piloille. Tai ihan vaan sen kiertoon laitonkin johdosta.

Tero

Vierailija
11/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni hyvästä saaliistasi ja lopeta tuollainen typeröinti. Se on pelkkää satua, että naiselta menee jalat alta sen oikein kanssa. Tai meneehän joillakin toki jalat alta tiettyjen miesten kanssa mutta siinä ei useinkaan ole kyseessä mikään hyvä mies.

Jos miehen korkea palkka tai koulutus tuovat sulle orgasmin, niin onnea vaan valitsemallasi tiellä. Minä löysin vasta päälle kolmekymppisenä miehen, joka vie jalat alta ja himottaa päivästä päivään. Enkä vaihtaisi pois.

Vierailija
12/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästäisi tuollaista kultakimpaletta käsistäni. En luottaisi siihen, että saan koskaan enää tuon parempaa. Kaikkea kun ei voi kukaan saada, jostakin täytyy aina tinkiä.

Pidä kiinni hyvästä saaliistasi ja lopeta tuollainen typeröinti. Se on pelkkää satua, että naiselta menee jalat alta sen oikein kanssa. Tai meneehän joillakin toki jalat alta tiettyjen miesten kanssa mutta siinä ei useinkaan ole kyseessä mikään hyvä mies.

Jos miehen korkea palkka tai koulutus tuovat sulle orgasmin, niin onnea vaan valitsemallasi tiellä. Minä löysin vasta päälle kolmekymppisenä miehen, joka vie jalat alta ja himottaa päivästä päivään. Enkä vaihtaisi pois.

Vierailija
13/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi ettiä parempaa ja aina on olemassa parempia. Elämä vaan ei riitä parhaan löytymiseen ja kaikki alkaa kyllästyttämään vähän ajan päästä.

Minulla oli hyvä mies jota rakastin semisti.

Rakastuin korviani myöten, mutta tuo olikin paskapää. Nyt on mennyt 10 vuotta ekasta liitostani, enkä ole löytänyt lähellekkään yhtä huomioivaa kun tuo ensimmäinen puolisoni.

Ei se vaihtamalla parane

Vierailija
14/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästäisi tuollaista kultakimpaletta käsistäni. En luottaisi siihen, että saan koskaan enää tuon parempaa. Kaikkea kun ei voi kukaan saada, jostakin täytyy aina tinkiä.

[valitsemallasi tiellä. Minä löysin vasta päälle kolmekymppisenä miehen, joka vie jalat alta ja himottaa päivästä päivään. Enkä vaihtaisi pois.

Jos suhde on tuore eikä kemiaa löydy, niin mies vaihtoon. Jos nainen on työtön ja lapsia monta, niin kantsii varmaan pitää rikkaasta, kunnollisesta ja lapsirakkaasta ukosta kiinni.

Vierailija
15/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin aikoinaan mun miehestä noin, rakastuminen tulikin paljon myöhemmin.

Vierailija
16/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidät on tarkoitettu toisillenne, löydätte kyllä toisenne uudelleen jossain vaiheessa myöhemmin ja silloin menee jalat alta.

Vierailija
17/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kohtaloon, että mitään olisi tarkoitettu ja tähtiin kirjoitettu. ap

Vierailija
18/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei olisi parempaa jo valmiiksi katsottuna!

Vierailija
19/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan on pk-seudulta. laita perjantaina tulee tänne.

t. yh-äiti

Vierailija
20/33 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsen ennemmin olla yksin, kun en arvosta miestäni. Ok näköinen, tykkää ja hoitaa lapsistaan, remppaa ahkerasti, tienaa hyvin. Mutta menimme yhteen väärin perustein, huomasin jälkikäteen. Minä vein häneltä kyllä jalat alta, mutta hän ei sitten kuitenkaan minulta. Huijasin itseäni, että tässäpä vihdoin hyvä mies, vaikka olinkin vaan kyllästynyt sinkkuuteen.

Toivon, että hän löytää naisen, joka arvostaa häntä ja rakastaa.

Meillä ei ole enää seksielämääkään, mutta ei tuo vieläkään ole lähtenyt. Ja vaikeaahan se onkin, kun on yhteiset lapset ja ihana koti. Olen riidellessä sanonutkin, että etsi uusi vaimo. Olen niin arka/saamaton tässä kohtaa, etten itse saa aikaiseksi eroa.

Analysoi Tero nyt tätäkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme