Miten te ragoitte jos mies lähtee ilmoittamatta esim. baariin?
Kommentit (13)
kun yleensä se aina ilmoittaa kaikki menot hyvissä ajoin. Baarissa ei käy juurikaan, koska kotipaikkakunnallamme ei edes ole baaria.
että miksi olen pihdannut ja nalkuttanut. sitten hieroisin itseni kosteaksi ollakseni valmis kun mies tulee kotiin. tekisin myös saman joka päivä siitä eteenpäin ollakseni kerrankin kunnon vaimo.
kyllä mies kysyy saako mennä tai saako tutut tulla käymään ja tottakai saa jos ei pojan kanssa mitään ihmetyksiä ole. sama myös toisin päin.
Onneksi mieheni ei niin ikinä tekisi. Enkä siis hyväksyisi moista.
Mies ei ole koskaan lähtenyt ilmoittamatta. Enkä ole koskaan häntä kieltänyt ja estellyt lähtemästä. Nyt kavereiden yllyttämänä lähti ja oli vielä uskonut kun olivat sanoneet ettei minulle tarvitse ilmoittaa. Yöllä aloin ihmettelemään missä on ja kun yritin soittaa niin molemmat puhelimet soi kotona. Olin tosi vihainen kun tuli yöllä kotiin. En edes tahtonut nukkua hänen vieressään.
Onko miehet oikeasti nuin joukkosielusia, vaikka oma ajatus sanoo, että pitää ilmoittaa niin uskotaan sitä kaveria joka sanoo, että älä kerro kun et pääse sitten ollenkaan.
Siis häipyy vaan illalla sanomatta sanaakaan?
Ihmettelisin erittäin paljon, luulisin, että on loukkantunut jostain. Ja huolestuisin heti illalla, kun luulisin, että on sattunut jotain, saanut sairauskohtauksen pihalla tms.
Ei meillä lupia kysellä bariin menemisiin, mutta jos lähtee pois kotoa pikaista kaupassa käyntiä pidemmäksi ajaksi, on tapana ilmoittaa, jos toinenkin on kotona. Jos taas kukaan ei kaipaa (vaikka muut on reissussa), ei ilmoitteluakaan tehdä. Luulisi tuon olevan ihan normaalia kommunikointia.
ois keskustelun paikka
Ilman muuta! Semmoinen kahdeksan tunnin synkkä monologi: Mihin suhteemme on menossa ja miten voisimme keskustella vieläkin enemmän siitä, mihin suhteemme on menossa.
Tosin meillä ei ole lapsia. Toki silloin ilmoittaa, jos molemmat ollaan kotona ja hän on lähdössä, mutta kyllä meille on käynyt esim. niin, että tultiin kerran samalla yöbussilla kotiin. Minä lähdin perjantai-iltana kotoa viiden maita enkä laittanut miehelle viestiä, kun olin muistaakseni aiemmin sanonut, että menen kaverille. Mies taas ei ollut tullut töistä kotiin vaan lähtenyt kavereiden kanssa ex-tempore baariin eikä laittanut mulle aiheesta viestiä. Törmättiin sitten bussissa puoli kaksi yöllä että moikka, missäs sinä oli ja missäs sinä sitten :) Onko tämä nyt sitten jotenkin outoa muista vai?
Mies ei nimittäin ikinä tee noin. En voisi edes kuvitella. Ei edes exäni tehnyt noin, vaikka varsinainen vittupää olikin.
Miksi se ilmoittamatta mihinkään menisi.
En itsekään ota ja lähde johonkin. Kuka niin tekee?
Tuskin olisin miehen kanssa, joka sellaista tekee.