Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko bootcut-farkut in vai out?

Vierailija
25.04.2011 |

Pitääkö olla pillit? Jostain luin, että bootcut palaamassa....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassikot.

Vierailija
2/10 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostanut ainoitakaan pillejä enkä osta, en osta rumia vaatteita vaikka miten olisi muotia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sopii mun vartalolle.- Pillejä en voisi ajatellakaan. Ja ainakin nyt keväällä noita bootcutteja on löytynyt kaupoista tosi hyvin (enemmän) joten kuvittelisin että tekevät comebackia

Vierailija
4/10 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmeestä oot löytänyt sellasia boot cut farkkuja? mä oon ehtiny tääl kokkolassa ja lähikunnissa monet kaupat läpi eikä mistään löytyny. tääl löyty halpa hallista ennen mut nyt ei sieltäkään :(

Vierailija
5/10 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmeestä oot löytänyt sellasia boot cut farkkuja? (

Klassikkomerkin mallistossa on myös bootcut-malleja.

Vierailija
6/10 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina käyttää sellaisia, mitkä sopivat omalle kropalle. Sellainen on aina in. Sitten on tietenkin niitä onnekkaita, keille sopii mikä vaan. He voivat sitten halutessaan mennä muodin mukana. Munkin mielestä Bootcut on klassikko ja menee aina. Ääripäivä on sitten nämä mega isot vs. pillit. Tosin tällä hetkellä taitaa olla in käyttää vähän minkälaisia tahansa...

Vierailija
7/10 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan sama, onko ne in vai out, ei kiinnosta palaakaan. Toisekseen, bootsien kanssa ei oikein pillifarkut sovi, joten on "pakko" käyttää bootcutteja.

Vierailija
8/10 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti ärsyttää kaikki muodin perässä juoksevat.

Pitää olla bootcut-mallia tai sitä järkyttävän rumaa pillimallia, vaikkei ko. leikkaukset edes välttämättä sovi omalle vartalolle.

Tuttavani on aina sanonut että muodin perässä juoksevat vain ne, joilla ei ole omaa tyyliä/tyylitajua.

Ehkä jollaintavalla vielä ymmärtää teinien muotihurmoksen kun ei saa poiketa siitä massasta millään tavalla, mutta aikuisten ihmisten massan mukana hiihtämistä en ymmärrä.

Miksei vain voisi käyttää juuri niitä vaatteita mitkä tuntuvat ja näyttävät hyvältä päällä, eikä välittää siitä mikä on "Muotia"?

Vierailija
9/10 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin piti olla pillit, nyt bootcut näkyy taas katukuvassa ja kaupoissa.

Mulle sopii farkkumalleista parhaiten bootcut ja käytän niitä. Pillejä ei tällä kropalla käytetä kuin korkeiden saappaiden kanssa. Olen siis lyhyt ja melko reitevä.

Vierailija
10/10 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikipäivänä voisi laittaa jalkaani pillifarkkuja!:/ eivät ole mielestäni nättejä!

Eivätkä sopisi vartalotyypilleni, mulla on muutenki leveä lantio ja jos laittaisin pillit jalkaan niin takapuoleni näyttäisi varmasti "seitsemän leivän uunilta"!!:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän