Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä ihmeen lämpöennätyksiä?

Vierailija
25.04.2011 |

iltapäivälehtien otsikoissa on joka päivä että "taas meni kevään lämpöennätys rikki"...mitä ihmettä? Eikö tuo ole ihan normaalia että kevään edetessä lämpötila nousee? Eikä ole siis kyse mistään vuosisadan lämpöennätyksistä tms vaan että on lämpimämpi kuin esim viime viikolla. Eli siis ihan normaalia ilman lämpenemistä kesää kohden. Osaisko joku selittää mulle mitä järkeä??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin talvella tiedotettiin, että pakkasella on kylmä (-20C pakkasilla lehtijutussa kerrottiin, että kannattaa laittaa hanskat...) tai että jäisellä tiellä voi liukastua (ihan tosi?)

Hämäriä mielikuvia mulla on jostain sellaisestakin uutispläjäyksestä, että sateella voi kastua. :D

Vierailija
2/3 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon kanssa katellut lehdistä että ja taas uusi lämpöennätys.. hmm no huhtikuuta tässä elellään etiäpäin. Onhan se ennenkuulumatonta että säät tähän aikaan vuodesta lämpenee... hohhoijaa. No jollain ne on lehdetikin myytävä. Vaikka sitten tällaisella fiilistely"uutisilla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin ei toki ole mitenkään selvää, että joka päivä keväällä on entistä lämpimämpää. Ensi viikon lopulla esim tulee olemaa kylmempää kuin nyt, vaikka ollaankin kesää kohti menossa. Eihän kesäkään ole joka päivä yhtä lämmintä, vaan toiset päivät ovat helteisempiä ja toiset sitten lähempänä sitä perinteistä suomalaista vähälumista kesää.

Toisenakin uutisissahan toki kerrotaan siitä, mikä miloinkin ajankohtaista on. Persut ja Libya lakkasi kiinnostamasta ketään, nyt ajankohtaista on kevätsää ja pitkän viikonlopun pihahommat.