Miten saada sääret kauniiksi raskauden aikana?
Minulla aika paksut valkoiset sääret/pohkeet jossa on epätasainen iho.
Mulla turpoo pohkeet ja nilkat aina raskauden aikana :/
Itseruskettavaa en uskalla käyttää enkä Veetia.
Eli ladyshaver ja kosteutusvoide käytössä.
Vähän hävettää olla mekko päällä kun on niin rumat sääret/pohkeet/jalat. :(
vinkkejä?
Kommentit (6)
hymy naamaan ja pyllyyn, ja säärille sitten tehdään miten tavallisestikin. Lyhyt aika se raskauskin loppujen lopuksi on.
ja minkä ihmeen takia?
mulla on raskauden aikana myös aina sormet ja nilkat hieman turvonneet.. mitään tukisukkia koskaan kuullutkaan.
ja ymmärsin että tästä enemmän ihosta kyse. eli laadukasta kosteutusvoidetta ja muista kuoria ihoa välillä suihkussa/saunassa.
ja minkä ihmeen takia?
mulla on raskauden aikana myös aina sormet ja nilkat hieman turvonneet.. mitään tukisukkia koskaan kuullutkaan.
ja ymmärsin että tästä enemmän ihosta kyse. eli laadukasta kosteutusvoidetta ja muista kuoria ihoa välillä suihkussa/saunassa.
helpottaa turvotusta ja parhaimmillaan jopa estää suonikohjujen tulon - asia josta voi sit iloita raskauden jälkeen. :)
Edellisessä raskaudessa käytin koko kesän pääsääntöisesti housuja. Minulla on hyvin vaalea iho, joten sääret ei olleet mitenkään kauniit. Jos oli juhlat tai muuten vaan halutti laittaa hame, sekoitin halvinta mahdollista meikkivoidetta kosteusvoiteen kanssa ja meikkasin jalat. Ihan hyviltä näyttivät, mut eipä sitä montaa kertaa viitsi tehdä.
Kesällä on ihanaa olla raskaana, ei tarvi äheltää jättisuurien toppahousujen kanssa, ja kaupasta löytyy sieviä tunikoita ja muita raskausaikaan sopivia vaatteita. Ota ilo irti raskaudesta, ei silloin tarvitse murehtia paksuista pohkeista, kun kantaa sisällään uutta elämää! :)
Raskaus on lyhyt aika
No jos sulla tulee turvotusta, niin eikö kannattaisi pitää tukisukkia?
Mulla on se ongelma, että joudun koko ajan pitämään hoitotukisukkia, jotka ulottuvat reiteen asti. Laskettu aika elokuulla. Mun ainoat on mustat paksut, joten mietin millaiset housut hommaan. Talvella näitä saattoi pitää vielä hameen kanssa, mutta kesällä oudot. On olemassa beige väri, mutta kun sukat maksaa pitkälle toista sataa, niin en ole varma raatsinko. Ja siltikin ne peittää siis koko jalan.