Kumpi trendikkäämpää, 3 lasta putkeen vai ns. kahden sarja
eli 2 lasta ensin pienellä ikäerolla ja sitten 5-10 vuoden päästä 2 lisää? Haluan pysyä trendien huipulla.
Kommentit (14)
katsos kun kaikilla ei ole varaa
tai sitten 3 lasta pitkillä ikäeroilla vois olla hyvä kassa. pääsisit aina yllättämään
Ole lisääntymättä. Jos ei ole mahdollista, hanki YKSI (= 1) tenava. Ja mmailma kiittää!!!
Onko sun geenisi juuri sellaisia, että pitää tuossa määrin lisääntyä?
Provo, mutta kun täysin aivottomiakin on. Niille tämä viesti.
lapset: 21v, 19v, 11v ja 9v
Oletko ylpeä???
Maailma ei.
katsos kun kaikilla ei ole varaa tai sitten 3 lasta pitkillä ikäeroilla vois olla hyvä kassa. pääsisit aina yllättämään
..eivät tehtaile mukeloita.
Joopa joo!!!
Oletko ylpeä???
Maailma ei.
on tehdä neljä lasta aina kahden satseissa. Juuri kun ensimmäiset on kouluikäisiä niin sitten toinen satsi. Pysyy perheessä aina pikkulapsiaika.
Joopa joo!!!
Oletko ylpeä??? Maailma ei.
Heh..heh. kuksiessanne olette varmaankin olleet isänmaan asialla? Teemme veronmaksia! Anna mun nauraa.
ja itse tein kaksi lasta peräkkäin ja sitten 5 vuoden päästä vielä yhden.
Eli tämä tapani on sitten oikea.
t. trendiguru
ja itse tein kaksi lasta peräkkäin ja sitten 5 vuoden päästä vielä yhden. Eli tämä tapani on sitten oikea. t. trendiguru
..juuri sinun jälkeläisiä!!!
ensin teet kaksi 1v5kk ikäerolla ja sitten odotat vajaa 4v ja teet kaksi seuraavaa 1v8kk ikäerolla. Tää oli mun malli ja kivasti toimi, varsinkin kun olen ollut kotona kokoajan! ;)
funtsi sitten uudestaan, jaksatko todellakin lisää...
Oletko kenties suorittamassa jotain? Vai kuinka typerä olet, kun kysyt lasten lukumäärää muilta?
Ai veronmaksajia tehdään?
Joopa joo!!!
Oletko ylpeä??? Maailma ei.
Heh..heh. kuksiessanne olette varmaankin olleet isänmaan asialla? Teemme veronmaksia! Anna mun nauraa.
miehen tullessa, huudamme yhteen ääneen :"ISÄNMAAN PUOLESTA!!"
kohta ne rynnii haukkumaan sut,senkin lisääntymiskelpoinenyksilö!!!!!!!!!!