Voiko 80kg ja 166cm pitkä mahtua 40/42 kokoiseen vaatteseen?
Kommentit (29)
Itse oon 165cm painan 85-90kg ja vaatekoko merkistä riippuen on 38-42/m-l
Ja en todellakaan pukeudu mihinkään vartalonmyötäisiin tiukkoihin vaatteisiin.
66 kiloa. L koon ja 40 vaatteita käytän.joskus M ja 38.
vouhotusta taas jostain kokonumerosta.kaikki kropat on niin erimallisia ettei voi verrata!!ei se vaatekoko vaan VÄRI JA ISTUVUUS!!!!!!!!!!!
Onneksi olkoon ensinnäkin painonpudotuksesta ja kyllä 80 kiloiselle menee 40/42..itse odotan innolla että laps syntyy että pääsee takaisin mittoihin..ja voihan ne todella palauttaa.nettishoppailuhan on juuri siitä huono kun ei ikinä tiedä minkä mallisia vaatteet ovat,istuuko.kyllä päälle voi mennä mutta näyttääkö hyvälle,se riippuu missä kohtaa läskit on ja miten niitä osaa kantaa ,eiks jee ;) Hyvää kevättä!!!!! Ihana auringonpaiste!
just ostin 46 koon farkut (ja kerrankin farkut, jotka eivät ole löysät vyötäröltä,vaan oikeasti sopivat.) Paidat mulla on L-XLL.
Näin voisin sanoa, että mahdollista
Eli voi.
Jotkut merkit on liian pieniä tuossa koossa, kuten esim. Only (ainakin osa), Vila ja nää muut ketjurytkyt. Suurimmalla osalla valmistajista on kuitenkin juuri tuo koko, joka mulle sopii parhaiten.
Mutta silloin on kyseessa ns. "vanity sizing". Esim. Gap:in housuissa kaytetaan sita, ja esim. minulla on ainakin kokoa pienemmat aina kuin muilla merkeilla. Valmistajat tekevat niin, koska se hivelee ostajien egoa...
minä olen 163 cm / 70 kg ja vaatekokoni on 40/42.
Vaikea kuvitella, että 3 cm pidempi, 10 kg painavampi voisi mahtua samaan kokoon.
Vaikka joskus olen painanut 80 kiloa, raskausaikojen jälkeen.
Pituutta 160 senttiä.
20 kiloa siitä ottaa pois niin menee 36.
Työkaveri käyttää kokoa 34.