Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin aurinkoa tänään ja tarttui samantien sain rajat,yes!

Vierailija
24.04.2011 |

Ei siis mitään punoitusta vaan nätti hento pintarusketus!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :)

Vierailija
2/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan punoitan kun koko päivän olin auringossa. En tiedä muuttuuko tämä edes rusketukseksi..Epäilen ettei muutu..

Olkaa tyytyväisiä te ketkä helposti rusketutte.. Mä saatan loppukesästä olla ihan vähän ruskettunut vaikka olen todella paljon ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suloinen ihana kesän tuoksu omalla terassilla...aaah!nuuuuh!

Vierailija
4/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo ottamassa aurinkoa. Ei jestas.

Järvissä jäät, lunta paikoin ja te jo pikkiriikkisissä kuteissanne ottamassa arskaa. On se niiin kiire saada rusketus.

No, ehkä en ymmärrä kun en koskaan aurinkoa varsinaisesti ota vaan se tarttuu mitä tarttuu ja jos tarttuu kun ulkoilen likkuen.

Edes Espanjassa asuessamme en koskaan ottanut aurinkoa. Minua ilkeetti monet, varsinkin Brittimammat kun kulkivat bikineissään kaupoillakin ja iho oli todella kamalassa kunnossa auringon jäljiltä (länttejä, ahavoitunut, pisteitä ja jopa kasvaimia =( ).

Huolehtikaahan kunnon aurinkosuojavoiteet ja muistakaa suositusajat itsenne tähden.

Vierailija
5/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ihminen suojaa itseään auringolta!

Minuun tarttui tänään hieman punoitusta vahingossa: olisi pitänyt muistaa laittaa suojavoidetta. Nyt käsivarret ja kaula punoittavat ja kutiavat.

Vierailija
6/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse esim. en muista palaneeni juuri koskaan, kirjaimellisesti pari kertaa, kerran veneessä kun en tajunnut kuinka paljon vesi heijastaa aurinkoa (olin siis suojarasvaakin laittanut).

Ja samaa "vikaa" myös esim. toisen puolen isovanhemmissani (toisen puolen en tiedä, ovat jo kuolleet) ja molemmilla vanhemmilla ja sisaruksillani (+suurimmalla osalla serkkuja ja tätejä/setiä). Ihan suomalaisia olemme, mutta emme pala.

Ihoni on aika vaalea, mutta se päivettyy nopsaan ja nimenomaan ruskettuu, ei pala. Auringossa olen aika paljon, ulkoilen ja ihan makaan terassilla/rannalla myös.

Niin, ja isovanhemmat jotka molemmat olleet auringonpalvojia niin Suomessa kun ulkomailla (myös aikana ennen suojavoiteita) ovat terveitä eikä melaanoomaa kummallakaan vaikka ikää n. 80-v. Tämähän ei MINUA suojaa ko. taudilta, mutta uskon että sille altistuu enemmän ne joiden iho ei kestä aurinkoa--> palaa herkästi. Ja ne jotka tosiaan ruskettavat itsensä ihan "mustiksi" ja makaavat talvet solariumissa. Itse olen kesällä ulkona ja vuodessa yksi aurinkoloma päälle =loppujen lopuksi hyvin vähän moneen verrattuna (solariumissa olen yhden ainoa kerran elämässäni ollut "kokeilumielellä" viisi minuuttia)

Vierailija
7/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sitten aurinkoa ilkosillani kun otan. Tai siis yläosattomissa, näyttää niin likaiselta kaukaa katsottuna jos on sellaset kunnon ällötysrajat.

Vierailija
8/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sitten aurinkoa ilkosillani kun otan. Tai siis yläosattomissa, näyttää niin likaiselta kaukaa katsottuna jos on sellaset kunnon ällötysrajat.

On sullakin aiheet ällötykseen. =D

Vierailija
9/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä oli varjossa +18 ja tuulen suojassa auringonpaisteessa oli tosi lämmin. JA kyllä, otin huomioon vaalean paloherkän ihoni, olin aurongossa max 20 min kerrallaan, sitten siirryin aina varjoon. Pihatöitä tehdessäni käytin suojaavaa lakkia. Enkä palanut, mutta myöskin sain kivan päivetyksen joka saa mut näyttämään terveeltä ja ihon kauniilta. Suojavoiteita en käytä kuin pakon edessä, kun käytän, en rusketu lainkaan ja palan heti kun vaikutus lakkaa ja luulen olevani suojattu.

Vierailija
10/10 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten niukoissa vaatteissa tuo yksi kulkee? Itse en tahtoisi alasti auringossa maata (vaikka siihen suojaisalla pihalla mahdollisuus olisi) ja mitään pahoja rajoja ei tule. Halutessaan voi myös käyttää bikineitä joissa voi hieman siirtää edessä olevia "kuppeja" ja joissa ohuet olkaimet (jos on) ja ohut (naru)takaosa.

No selkään joskus itsekin otan ilman bikineitä aurinkoa mahalla maaten. Mutta ns. alaosan suhteen on aivan sama onko rajoja vai ei, sillä en koskaan missään näyttäydy vaatteissa jotka ovat bikineitä pienemmät (paitsi sängyssä, missä rusketusrajoilla ei ole tähän päivään saakka ollut mitään merkitystä).

Ja tuolla selälläkään ei pahemmin ole väliä, koska harvoin pidän selästä avoimia paitoja/mekkoja. Ja jos pidän niin pitkät hiukset jotka saisin siihen päälle tarvittaessa;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi