En hyväksy täysin eri-ikäisten ihmisten parisuhteita
Minusta noin 15 vuotta pitäisi olla yläikäraja parisuhteille.
Minusta on järkyttävää miten iso ikäero on esim. Päivi ja Paavo Lipposella ja Sauli Niinistöllä ja sen vaimolla.
Asiahan ei mulle kuulu mutta ihmetyttää silti. En ymmärrä mitä ikäiseni nainen näkee vanhempieni ikäisessä miehessä. Tuntuu jotenkin tavattoman perverssiltä.
Kommentit (7)
Sen nimenomaan meistä jokanen määrittelee itse.
Minusta sinä olet tavattoman säälittävä olento, vaikkei asia minulle mitenkään kuulu.
Ei voisi vähempää kiinnostaa kuka tekee kenetkin onnelliseksi.
Sittenpähän sinullakin on oikein mielipide jostakin asiasta, ja noin tärkeästä ja keskeisestä kysymyksestä vielä.
... tapasin itseäni 20 vuotta vanhemman miehen, joka on enemmän minun ihmiseni kuin kukaan koskaan ennen.
mutta ihan oikeesti en millään nyt ehdi kommentoimaan tähän mitään, kun toi mun harmaaparta oottaa mua jo muna pystyssä tuolla sängyssä. Kohta se varmaan räjähtää jos mä en nyt mee!
Hyi he*vetti suoraan sanoen. Omahan se on jokaisen asia, mutta mä näen kanssa noissa pareissa jotain perverssiä.
Varsinkin jos toinen on vielä nuori (esim 30v ja 50v).
17 vuotta ikäeroa mulla ja miehellä. Kaksi ja puoli vuotta ollaan oltu yhdessä ja paranee vaan. minä 30 ja mies 47.
Eipä sinulta tosin kukaan taida kysyä lupaa seurustella.
Eihän kaikki hyväksy esim. homoliittojakaan, ja silti monet seurustelevat samaa sukupuolta olevien kanssa,