Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Solariumissa käyneet

Vierailija
24.04.2011 |

Kertokaas ensikertalaiselle:

Kysyin kuntosalillani kun siellä on sali, että kauan saa olla kerralla, niin 6min. Miksi?

- Entä onko mitään mahdollisuutta että se yläkansi ei enään aukea vaan jää jumiin?

- Kuinka monta kertaa pitää käydä, ennen kuin näkyy iholla? (tarkoitus siis kesäksi hankkia rusketus, kun en ole vielä synnytyksen jäliltä rantakunnossa?

- Kuinka usein saa käydä?

- Ja onko väliä jos edellis iltana levittänyt vartaloon rasvaa, niin tarttuuko ''väri''?

- Niin ja tarttuuko naamaan jos on meikkivoide ja puuteri kasvoissa? (meikittä ei viitsisi lähteä kulkemaan bussilla)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

'rantakunnossa' jäleen piti laittaa sulku '')'' mutta tulikin kysymysmerkki.

-ap

Vierailija
2/3 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse normisuomalaisen värisenä kestän valkoisena 10 ja ruskettuneena 15 min. 20 min polttaa. kansi ei voi jäädä jumiin. voi käydä maks kerran päivässä. usein otetaan muutaman kerran kuuri ( max 10) ennen rantakautta, muttei jatkuvasti ympäri vuoden. Näkyy heti, niin kuin yleensäkin auringossa ollessa, tummuusaste riippuu kerroista. Rasvaa voi olla, ei puuteria tai meikkivoidetta. Itse olen käynyt nyt keväällä kolmesti ja kesä saa hoitaa loput. Menen varmaan taas kaamosaikaan taas uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yhdellä tutulla todettu joten taatusti jätän solariumit väliin. Kaduttaa että joskus olen tyhmyyksissäni käynyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän