Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti ja haluaa vielä yrittää lasten takia

Vierailija
24.04.2011 |

Yhtenä iltana vaan sanoi, että olis puhuttavaa. Kertoi, että on kanssani onneton jne. Seuraavana iltana paljastui, että on tavannut jonkun naisen, johon on ihastunut. Mieheni on sellainen ns. kunnon mies, joten en osannut kuvitella, että on oikeasti pannut tätä naista, mutta kun muutaman päivän päästä uskalsin asiaa tiedustella niin näin oli käynyt, olivat vielä tavanneet uudelleenkin. Mies sanoo syyksi vaan, että "tunteet ovat kuolleet", haluaa silti yrittää lasten takia (1- ja 3 -vuotiaat).

Itse olen ollut raskaana, synnyttänyt, imettänyt, hoitanut kotia ja ollut tuolle paskalle uskollinen. Erityisen paljon harmittaa se, että mies on äärimmäisen huono sängyssä ja melko haluton, itse taas pidän seksistä ja olen myös melko kokeilunhaluinen. Olen ajatellut, että sen minkä seksielämässä menetän korvaa se, että mies on luotettava ja hyvä isä.

Nyt vaan surffailen nettisivustoilla ja haluaisin todellakin tehdä saman, vaikka tiedän ettei se järkevää olekaan.

Mitä tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies onneksi suostui lähtemään parisuhdeterapiaan, toivottavasti siitä on jotain apua.

Vierailija
2/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä iltana vaan sanoi, että olis puhuttavaa. Kertoi, että on kanssani onneton jne. Seuraavana iltana paljastui, että on tavannut jonkun naisen, johon on ihastunut. Mieheni on sellainen ns. kunnon mies, joten en osannut kuvitella, että on oikeasti pannut tätä naista, mutta kun muutaman päivän päästä uskalsin asiaa tiedustella niin näin oli käynyt, olivat vielä tavanneet uudelleenkin. Mies sanoo syyksi vaan, että "tunteet ovat kuolleet", haluaa silti yrittää lasten takia (1- ja 3 -vuotiaat).

Itse olen ollut raskaana, synnyttänyt, imettänyt, hoitanut kotia ja ollut tuolle paskalle uskollinen. Erityisen paljon harmittaa se, että mies on äärimmäisen huono sängyssä ja melko haluton, itse taas pidän seksistä ja olen myös melko kokeilunhaluinen. Olen ajatellut, että sen minkä seksielämässä menetän korvaa se, että mies on luotettava ja hyvä isä.

Nyt vaan surffailen nettisivustoilla ja haluaisin todellakin tehdä saman, vaikka tiedän ettei se järkevää olekaan.

Mitä tehdä?

pohjalta mä lähtisin ihan surutta ottamaan salapanon. OIkeasti. Mulla on miehen kanssa sama ongelma, että on todella tylsä ja mielikuvitukseton ja saamaton sängyssä.

Koska se kuitenkin rakastaa mua selvästi, eikä ihan hevillä pettäisi, eikä varmaan ikinä toipuisi, jos sitä pettäisin, niin en petä.

Jos taas oikeasti mies pettäisi mua, niin voi jessus että tämä tyttö lähtisi vieraisiin ja nopeasti! Huh hah hei vaan, ja se olisi menoa. Enkä siis haluaisi miehestä erota, hän on monin tavoin mitä ihanin puoliso. Mutta ei seksuaalisesti minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on vaan se, että pelkään jääväni kiinni. En haluaisi rikkoa lapsilta perhettä. Tiedän, että miehen yritys jatkaa loppuisi siihen kun saisi tietää minun tehneen saman kuin hän.

Vierailija
4/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuo sun mies miettinyt sinuakaan kun muniasa huljutti toisessa naisessa!

minä komppaan kolmosta täysin.

Vierailija
5/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se, että mies on maannut toisen naisen kanssa on isompi rikkomus kuin se, että hän on ihastunut, ehkä rakastunutkin toiseen, hänen tunteensa vaimoa kohtaan ovat kuolleet ja hän on onneton?

Vierailija
6/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin uuden miehen..

Vierailija
7/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelisin perheterapiaa, ei se ainakaan asioita huononna ....

Vierailija
8/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiselta kuulostaa meidänkin nihkeä seksielämä.