Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 40+3 ja kivuliasta vihlontaa

Vierailija
24.04.2011 |

Vauvaa antaa odottaa itseään ja nyt on parina päivänä tuntunut erittäin kivuliasta vihlontaa. Kaikkein pahinta on iltaisin kun vauva liikkuu paljon koska jotenkin tuntuisi että tuo vihlonta on yhteydessä vauvan liikkumiseen? Tämän vuoksi en usko että ovat supistuksia vaikka aluksi niin luulinkin. Vihlonta tuntuu aivan alhaalla siellä missä vauvan pää on ja samalla paineena alaselässä ja loppuu tosiaan heti kun vauvakin lopettaa liikkumisen. Onko muilla vastaavia tuntemuksia ollut tässä loppuvaiheessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tuntui "raapimista", se kuulemmma oli kohdunsuun lyhenemistä...?

Vierailija
2/3 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä olen itsekkin vähän pähkäillyt että josko olisi jotain tuollaista tapahtumassa kun vauva oli viimeviikolla vielä melko ylhäällä eikä pää ollut kokonaan kiinnittynyt, että josko se nyt sitten olisi tulossa alaspäin..? Ei kai tässä sitten tarvi huolissaankaan olla kun kerran vauva liikkuu ja tuntuis voivan hyvin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tuota vihlontaa tuntui n. vajaa viikko ennen synnytystä, ihan häpyluun alla tuikkaili ja vihlaisi ilkeästi yhtäkkiä, iltaisin yleensä, ihan sattui niin kipakasti että piti huudahtaa, auts!! :) luulisin että vauveli siellä puski itseään alaspäin, siis päällä pukkaili lantioon. Vauva oli muutenkin hypervilkas masussa varsinkin iltaisin, ja nyt ulkomaailmassakin kova vintiö menemään ;)