Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että on paniikkihäiriö?

Vierailija
23.04.2011 |

Epäilen itselläni jotain siihen viittaavaa. Tosin samanlaista on ollut joskus nuorempana kerran pari, lyhyitä kausia ja menneet ohi.millaista siis on kun on paniikkihäiriö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti, tuntuu että ilma loppuu,pyörryttää, tulee pahaolo,hikoiluttaa, tulee tunne että pakko päästä pois tästä tilanteesta. Kylässä, kaupoissa tms. tulee mulle näitä. Oireita on monia, niin ja joskus alkaa pistelemään kasvoja, käsiä, päätä. Kaikki oireet ei tule aina.

Vierailija
2/8 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mulla tuontapaista on. Tosin viime aikoina on alkanut helpottaa, kun yritän suhtautua tilanteeseen rauhallisesti. Ilmeisesti voi "paratua" ilman ulkopuolista apua tämäkin vaiva? Mutta tosi inhottavaa on, rajoittaa helposti elämää, jos sille antaa valtaa. Tuntemukset alkoivat, kun elämässä enemmän stressiä, varsinkin töissä kauheita tilanteita, joissa vaan piti olla.. Yleistyi sitten muihinkin tilanteisiin. Tai mistä sitä tietää, mikä laukaisi. Onko sinulla lääkettä tai terapiaa vai pärjäätkö ilman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut siitä apua. Mua helpottaa se että tietää mistä se olotila johtuu ja hetken kun odottelee niin se menee ohi, mulla ei nykyään enää kovin hankalia kohtauksia tule. Joten osaan kohtauksen tullen "rauhoittua" jolloin olo helpottaa. Homeopatiasta olen saanut myös apua, rauhoittaa olo joten sitä kyllä ehdottomasti suosittelen. Stressi lisää itsellänikin kohtauksia. Vois sanoa että mulla se on paras kun että on vaan tilanteessa jossa tulee oireita ja menee sellaisiin tilanteisiin jossa niitä helposti tulee. Vähän niin kuin "siedätyshoitoa" mutta en tiedä toimiiko kaikilla, kai riippuu siitä onko oireisto hankala. Tsemppiä vaan tämän kanssa, itselläni ollut siis 15vuotta. Ajatuksilla pystyy kovasti vaikuttamaan tilanteeseen. Itselläni helpottaa sellainen että jos joku tilaisuus ahdistaa kovasti kohtauksen pelossa niin ajattelen vaan että sitten lähden pois jos tilanne menee pahaksi, ja usein kuitenkaan mitään kohtausta ei edes tule.

Vierailija
5/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee lääkäriin ja se lääkäri kertoo sulle onko sulla paniikkihäiriö.

Epäilen itselläni jotain siihen viittaavaa. Tosin samanlaista on ollut joskus nuorempana kerran pari, lyhyitä kausia ja menneet ohi.millaista siis on kun on paniikkihäiriö?

Vierailija
6/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se asia elämässä joka paniikkihäiriön aiheuttaa.

Itse vaihdoin työpaikkaa ja paniikit loppui siihen.

Vierailija
7/8 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa vaivaa on opetella rentoutumaan, kun kohtaus tulee. Kun tietää, mistä on kyse, ja että se menee kohta ohi, voi opetella tuntemaan ahdistuksen aaltomaisen luonteen, ja kohtaus ei enää pelotakaan.

Pahinta paniikkikohtauksissa on se, jos antaa niiden rajoittaa elämää, koska silloin ne valtaavat aina uuden ja uuden elämänalueen.

Vierailija
8/8 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakun joku säikäyttää tai tapahtuu jotain mitä en odota niin mä jähmetyn paikalleni Hetkeksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi