Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään, että meidän vauvasta on kasvanut ylivilkas taapero

Vierailija
31.03.2011 |

Napsahti taas omaan nilkkaan. Meidän kuopus on ihan kamala tapaus, ei usko, riehuu, huutaa, velmuilee ja tekee kaiken sen mitä ei pitäisi. Eikä ole kasvatus metodit muuttuneet.

Kaksi vanhempaa lastamme on erittäin hyvä käytöksisiä olleet aina, ihan luonnostaan.

Olen katsonut nenän vartta pitkin perheitä kaupoissa, ravintoloissa yms. joissa kakarat riehuu ja sekoilee minkä kerkee.

Kaksi vanhempaa lastamme on erittäin hyvä käytöksisiä olleet aina, ihan luonnostaan.

Opinpahan taas kantapään kautta, että en arvostele muita!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/2 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsahti taas omaan nilkkaan. Meidän kuopus on ihan kamala tapaus, ei usko, riehuu, huutaa, velmuilee ja tekee kaiken sen mitä ei pitäisi. Eikä ole kasvatus metodit muuttuneet.

Olen katsonut nenän vartta pitkin perheitä kaupoissa, ravintoloissa yms. joissa kakarat riehuu ja sekoilee minkä kerkee.

Opinpahan taas kantapään kautta, että en arvostele muita!

Ja nyt kun olen tajunnut, ettei tuo kuopus tuosta tule rauhoittumaan ja järkevöitymään = muuttumaan veljiensä kaltaiseksi, olen oppinut nauttimaan hänen hulvattomasta luonteestaan paremmin.

Nauti ap sinäkin pienestä riiviöstäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla