Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinun helppo puhua tuntemattomille ihmisille?

Vierailija
23.04.2011 |

Mietin vain, että mikähän siinä on kun ihan tuntemattomat ihmiset alkavat todella usein jutella kanssani? Minkä näköiset ja oloiset ihmiset herättävät sinussa halun alkaa keskustella?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin sellaisessa ammattissa, että se on ihan välttämättömyys.

Vierailija
2/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan kyllä ystävällisesti ja kyselen ja muutenkin jatkan keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein kyllä. Ammatissani jooudun usein puhumaan ja johtamaan keskustelua ja usein tuntemattomien ihmisten kanssa.

Vierailija
4/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en osaa ihan täysin tuntemattomien kanssa olla mitenkään hauska tai oma itseni..

Vierailija
5/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvetta jutella tuntemattomille, mutta jos olisi, niin tietystikin jollekin ystävällisen näköiselle, ei-pelottavalle henkilölle juttelisin.

Vierailija
6/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saisinko vastauksia vielä tuohon, että millaisten ihmisten kanssa aloitat herkästi keskustelun? Onko oltava jotain tiettyjä piirteitä ulkonäöllisesti tai olemuksessa, että aloitat keskustelun? Lähinnä tarkoitan tällaisia vapaa-ajan juttuja tai töissä niin että se ei kuulu työhön.

Vierailija
7/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne ihmiset, jotka alkavat kanssasi jutella, haluavat ylipäätään jutella jollekin, ja lähestyvät sinua, koska olet ystävällisen ja vastaanottavaisen näköinen. Eihän sitä nyt vieraasta ihmisisestä mitään sen kummempaa näe, että "tuopa näyttää siltä, että voin jutella sen kanssa pitsinnypläyksestä".

Vierailija
8/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten vissiin ole pelottavan näköinen. :) Lisääkin vastauksia olisi kiva kuulla. Ja vaikka vastausta mikä teidän mielestä tekee ihmisestä ystävällisen näköisen?

Vierailija
9/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jurottajille ja vakavan näköisille tiukkapipoille tai kiireisen oloisille.

Vierailija
10/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelun sellaisten kanssa,jotka näyttävät siltä,että kaipaavat juttuseuraa.vähän tossukan oloiset.

Vierailija
11/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan lähestytään helpommin. Mua on ainakin lähestytty kuulemma juuri sen takia.

Vierailija
12/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menisi juttusille näiden kanssa:

- humalaiset, narkit

- ikäiseni miehet ("pelkään" miehiä, vanhat papat ok)

- liian laitetut ikäiseni naiset

- keski-ikäiset naiset

- nuoriso

Auttoiko? :)

Vierailija
13/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- humalaiset, narkit

- keski-ikäiset naiset

- nuoriso

mieluiten kysyn esim. neuvoa suurin piirtein ikäiseltäni, tavallisen ja mukavan näköiseltä naiselta.

Vierailija
14/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- humalaiset, narkit

- keski-ikäiset naiset

- nuoriso

Riippuu tietysti minkä ikäinen olet. Itse olen 25, ja välillä laittaudun enemmän ja välillä vähemmän. Mutta en ole mies, enkä narkkari. :D

Kai minä sitten olen vain jotenkin ystävällisen näköinen. Mutta välillä vaan ihmetyttää esim. tilanteissa joissa kukaan ei tunne toisiaan. Kukaan muu ei puhu toisilleen, mutta sitten pikkuhiljaa kaikki jossain vaiheessa käyvät juttelemassa kanssani. Vaikka en ainakaan tietoisesti ole sen näköinen että kaipaisin juttuseuraa. Välillä minulle tullaan juttelemaan ihan kummallisissakin tilanteissa. Tälläkin viikolla istuin luokkatovereideni kanssa ruokalassa, mutta en jutellut kenellään ja yhtäkkiä, joku vieras mies alkoi jutella minulle, kun oli kävelemässä ohitseni. Vaikka vain söin ja mietiskelin omiani. Enkä ainakaan tiedä edes hymyilleeni tms.

Vierailija
15/15 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein helpointa varmaan sellaisille jotka tuntuvat jotenkin samanoloisilta kuin itse olen.

Puhun usein ventovieraille myös lievittääkseni omaa hermostuneistuuttani, esim. gynellä tai muussa vähän hankalassa paikassa.