Avioehto pitäisi olla pakollinen.
Kommentit (8)
ei nähty tarpeelliseksi 15 vuotta sitten, eikä ole tullut tarpeelliseksi vieläkään.
Mitä haittaa siitä olisi? Helpottaa todella paljon mahdollisessa erossa.
nyt kun ollaan oltu kolme vuotta naimisissa ja viihdytään todella hyvin yhdessä ja muutenkin luotetaan toisiimme, se ei tunnu nyt ajankohtaiselta. Senhän voi tehdä koska tahansa avioliiton aikana, paitsi ei enää eroprosessin aikana.
Mitä
ei nähty tarpeelliseksi 15 vuotta sitten, eikä ole tullut tarpeelliseksi vieläkään.
Mitä
Kun mentiin naimisiin, miehellä oli omaisuutta mulla ei. Kysyin haluaako, että tehdään avioehto. Melkein suuttui mulle, ei halunnut.
Ei olla sitä tähän mennessä tarvittu, avoiossa 15v ja jos ero tulis, ei sitä silloinkaan tarvittais kun kaikki menis puoliks. Ihan selvää silloin.
Me ainakin halutaan kaikin tavoin estää eroa tekemällä sen mahdollisimman hankalaksi. Näin asiat pyritään hoitamaan, eikä noin vain kadota liitosta, koska se on jo etukäteen tehty helpoksi.
Mä olisin eronnut jo monta kertaa silloin kun lapset olivat pieniä, silloin kun rahaa oli vähän ja pinna kireällä. Ja kappas, aikuistuin ja huomasin, mikä elämässä on tärkeää. Nyt olen maailman onnellisin vaimo ja kiitän luojaani, ettei tehty mitään avioehtoja.
nyt kun ollaan oltu kolme vuotta naimisissa ja viihdytään todella hyvin yhdessä ja muutenkin luotetaan toisiimme, se ei tunnu nyt ajankohtaiselta. Senhän voi tehdä koska tahansa avioliiton aikana, paitsi ei enää eroprosessin aikana.
ja tuskin sitten saatte enää sovittua kun se olisi ajankohtainen