Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit/toimit jos 1-luokkalaista lastasi

Vierailija
23.04.2011 |

kiusataan?

Esimerkiksi niin että lapsen hyvä ystävä ottaa nokkiinsa kun lapsesi ei enää haluakaan jatkaa touhua jota puuhanneet jo hyvän aikaa ja osoittaa sen kiskomalla lastasi pois kiipeilytelineestä?

Tai estämällä lapsesi keinumaan menon niin että juoksee siihen itse vaikka tiesi että lapsesi oli siihen menossa.

Ja jos touhuun liittyy mukaan lapsesi ystävän pikkusisar niin että huitoo kepillä ja repii keinusta pois.

Mulla paloi nyt käämit totaalisesti ja vielä kun kys lapsi matki komentoani (siis puhettani) jättää lapseni rauhaan.

Tuli tosi paha mieli oman lapsen puolesta, että se läheisinkin kaveri ja luokkatoveri toimii noin:/

Soitin kys lasten äidille asiasta, kyllä hän niille on puhuttelun pitänyt, mutta itse olisin lapseltani vaatinut myös anteeksi pyytämistä jos hän olisi noin toiminut kaveriaan kohtaan, nyt ei mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo niin heti ollaan porkkana perseessä.

Hohhoijaa, mistä näitä mammoja oikein sikiää?

Vierailija
2/4 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehoittaisin lastani leikkimään joidenkin muiden kuin kyseisten lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapsesi on ilmiselvästi kiusaaja, tai ainakin tuleva sellainen.

Ja muista kun sinun lastasi höykytetään ja esim revitään korkealta kiipeilytelineeltä niin kiität sitä repijää koska hänhän toimi oikein!

Ja annat hälle kepin käteen jotta hän saa huitaista muruasi sillä.

ap

tahtoo niin heti ollaan porkkana perseessä.

Hohhoijaa, mistä näitä mammoja oikein sikiää?

Vierailija
4/4 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... miten ollaan kiva kaveri ja miltä tuntuu toisesta, jos tekee noin. en soittaisi lapsen äidille, koska tuo on mielestäni vielä aika lievää, lähinnä huonoa käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi