Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me ollaan siistejä ihmisiä, enkä voi sietää sotkua ja likaa.

Vierailija
23.04.2011 |

Suurimalla osalla ihmisistä on sotkuiset, likaiset kodit ja en vaan tajua, miten siellä voi elää.

Koti pysyy siistinä, kun laittaa aina tavarat paikoilleen eikä anna asioiden kerääntyä röykkiöksi ja imuroi useammin ja pyyhkii liat pois saman tein, eikä viikon kahden päästä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te vaan osaatte. ME ei aina osata, näkyy elämä väkisinkin...

Vierailija
2/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaista ei tosin saa olla. Lähden mielummin ulos kuin jynssään nurkkia päivät läpeensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tällä hetkellä omasta mielestäni TÖRKYISTÄ, jonkun muun mielestä ehkä normaali lapsiperheen sotku, joo-o...

Vierailija
4/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimalla osalla ihmisistä on sotkuiset, likaiset kodit ja en vaan tajua, miten siellä voi elää. Koti pysyy siistinä, kun laittaa aina tavarat paikoilleen eikä anna asioiden kerääntyä röykkiöksi ja imuroi useammin ja pyyhkii liat pois saman tein, eikä viikon kahden päästä.

varmaan kaikilla tiedossa, se toteutus vaan ei ole kaikille niin helppoa, on nimittäin erilaisia elämäntilanteita ja ihmisiä. :) meillä ollaan mielestäni aika siistejä, imurointi nyt jää joskus vähemmälle..ehkä jotkut perusjutut pitäisi kaikkien kyetä tekemään säännöllisesti, kuten esim. wc-pöntön pesu..

Vierailija
5/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minä taas ahdistun tällaisista ihmisistä. Sillä kun tiedän sellaisen olevan kylään tulossa, niin stressaan viikkoa ennen heidän tuloaan, enkä vaan yksinkertaisesti pysty olemaan tyytyväinen lopputulokseen, vaikka kuinka jynssäisin.

Silti, ymmärrän, että toisia ällöttää pienikin lika.Olen itsekin käynyt kylässä, missä paskaisuus on ällöttänyt itseänikin. Itselläni tuohon ällötykseen on vaan reippaasti korkeampi kynnys :)

Vierailija
6/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsi on kylläkin jo kuollut.

Vierailija
7/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä siivoukseni taso on aiemmasta laskenut. Nytkin pitäis varmaan pestä ikkunoita ja keittiön kaapit, vaan lähden mieluummin lapsen kanssa pyöräretkelle. Töissä on nykyään niin kiire, ylitöitä paljon, joten täytyy keskittyä olennaiseen. Eli perhe ja lapsi menee siivouksen edelle.

Vierailija
8/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan elä epätietoisuudessa sen suhteen, miten järjestyksen saa pysymään. Mutta tiesitkö, että kaikkia ei kiinnosta! Just eilen puhuttiin naapurin kanssa, että hänen äitinsä on kova siivoamaan ja jatkuvasti stressaa puhtaudesta, mutta hänellä on parhaat muistot mummosta, jolle siivous ei ollut niin iso juttu, vaan keskityttiin enemmän muihin hommiin. Hän vietti kesät yleensä mummon luona, ja he tekivät yhdessä vaikka mitä, kun ei tarvinnut jatkuvasti miettiä, että onko täällä nyt siistiä.

Vierailija
9/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina on perussiistiä niin siivoamiseen ei mene aikaa juuri lainkaan. Mutta eihän törkymöykyt tätä voi tajuta. Ap

kukaan elä epätietoisuudessa sen suhteen, miten järjestyksen saa pysymään. Mutta tiesitkö, että kaikkia ei kiinnosta! Just eilen puhuttiin naapurin kanssa, että hänen äitinsä on kova siivoamaan ja jatkuvasti stressaa puhtaudesta, mutta hänellä on parhaat muistot mummosta, jolle siivous ei ollut niin iso juttu, vaan keskityttiin enemmän muihin hommiin. Hän vietti kesät yleensä mummon luona, ja he tekivät yhdessä vaikka mitä, kun ei tarvinnut jatkuvasti miettiä, että onko täällä nyt siistiä.

Vierailija
10/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME ollaan siistejä - MINÄ en voi sietää sotkua :D

Perhe parka. Kauhea huuto heti kun on jätetty juomalasi viisi millimetriä väärään kohtaan tiskipöytää.

Vierailija
11/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidänkään tarvitse miettiä, kun aina on perussiistiä niin siivoamiseen ei mene aikaa juuri lainkaan. Mutta eihän törkymöykyt tätä voi tajuta. Ap

Teillä kotona saattaa olla siistiä, mutta sielusi vaikuttaa kielenkäyttösi perusteella sotkuiselta paikalta.

Ja kyllä minkä tahansa logiikan mukaan imuroimiseen kuluu enemmän aikaa jos sen tekee vaikka 5 krt viikossa kuin jos sen tekee kerran.

Vierailija
12/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin vannoa että imuroin JOKA päivä, pyyhin pölyjä yms, mutta silti ei tarvita kuin se yksi hetki, niin jo on kaaos valmis=) 2v taapero levittää leluja yms

Vierailija
13/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan katua kuolinvuoteella "Olisinpa siivonnut enemmän"

Mun äitini aina harmittelee, että olisipa hän keskittynyt mun ja isoveljeni pikkulapsiaikana vähemmän siivoamiseen ja enemmän lasten kanssa olemiseen. Nykyään hän ei ole enää niin fanaattinen järjestyksen ja siisteyden suhteen.

Vierailija
14/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina on perussiistiä niin siivoamiseen ei mene aikaa juuri lainkaan. Mutta eihän törkymöykyt tätä voi tajuta. Ap

tiskit on aina pesty, vessat puhtaita ja lavuaarit. Mutta vaatteita, lehtiä ja leluja lojuu siellä täällä, pölyä on paljon, enkä saa pestyä yksin ikkunoita, en kerta kaikkiaan...

yh

Vierailija
15/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ole juurikin ihanaa ap.n kannalta että on myös niitä ei niin siistejä ihmisiä, niin voi päteä ja tuntea paremmuutta?! Olet ihan kuin Vilijonkka.

Mutta joo, tavallaan olen samaa mieltä, että siisti koti on viihtyisämpi kuin sotkuinen, ja pöly voi aiheuttaa oikeastikin ongelmia, varsinkin jos asukkaat ovat yhtään herkempiä tai allergisia...mutta tärkeintä että koti on koti, ja itse en jaksa stressata jos tiskit on välillä pöydillä ja lelut lattioilla. Fyysisesti raskaan työpäivän jälkeen en todellakaan ala enää siivoamaan, ei kiitos. ja eineksiäkin (hui!) syömme välillä kun kumpaakaan ei vaan huvita ruveta kokkaiöemaan päivän päätteeksi.

Vierailija
16/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin vannoa että imuroin JOKA päivä, pyyhin pölyjä yms, mutta silti ei tarvita kuin se yksi hetki, niin jo on kaaos valmis=) 2v taapero levittää leluja yms

Vierailija
17/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en ole mikään palvelija, joka kulkee muiden perässä siivoamassa niiden jälkiä, joten meillä eletään näin.

Vierailija
18/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että relatkaa ja siedättäkää itsenne ja lapsenne niin teette kaikille palveluksen.

Vierailija
19/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pää ihan terve, jos täytyy koko ajan olla siivoamassa eikä siedä yhtään epäjärjestystä tms missään....Ei riitä että "no ihmiset nyt vaan on erilaisia".....tai no joo, mutta syyt ovat jossain muualla, ne perimmäiset sellaiset.....

Sitten on niitä, joilla mt-ongelmat näkyy saastaisena asumisena. Ainoastaan yhden kerran olen tälläisen asunnon nähnyt ja senkin työni puolesta. Se oli karua.

Vierailija
20/20 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on paskaista ihan siksi, kun minä olen laiska ja mies ei edes tajua sotkevansa. Se riitti kaaosmaisen tilan kehittymiseen jo ihan kahden hengen taloudessa eikä ole muuttunut mihinkään.