Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten avioerotaan? Eli mitä teen ekaksi? 3 yhteistä lasta ja 200.000€ asuntolainaa.

Vierailija
22.04.2011 |

Kiitos asiallisesta vastaukestasi jo etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haet eroa, selvitä mitä asunnon hinta on, myyntiin?saatte puolet molemmat-velka,

haluatko lapset itsellesi-niiden iät?

Vierailija
2/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari vuotta vanha asunto, mies luultavasti jäisi siihen 2 vanhimman lapsen (ala-asteikäisiä) kanssa. Minä voisin muuttaa nuorimman (1½v)lapsemme kanssa pois.

Miten laina-asiat hoidetaan, jotta laina jäisi miehen nimiin, jos kerran jää asuntoon?

Itse olen tällä hetkellä koti-äiti ja olin ajatellut palata töihin vasta kun nuorin täyttää 3v, mutta miten voisin pärjätä? Millaista asumistukea on saatavilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet asunnon arvosta jos se jää miehelle. Elatusasiat ratkeaa tulojen mukaan.

Asumistukea voi saada, älä hanki liian isoa asuntoa.

Jos miehesi suostuu ottamaan kaikki lainat nimiinsä niin tarvii allekirjoituksen niin ja jos pankkki suostuu.

Vierailija
4/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kantsi sopia asiat eikä erota.Sama juttu jatkuu uudessa liitossa ja teet lisää lapsia uuden miehen kanssa eli susta tulee viiden-kuuden lapsi äiti lopulta.NÄHTY;VARO!

Vierailija
5/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää tarkistaa pankista myöntääkö pankki noin ison lainan yksin hänelle =maksaa sinut ulos asunnosta. Ei välttämättä saa, jolloin asunto myyntiin vaan.

Mene töihin, et mitenkään pärjää kohtuullisesti muuten.

Vierailija
6/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vaihe ero hakemus vireille

2. Keskustelette miehen kanssa ja pankin - laina miehen nimiin jos mahd.

3. Hommaat asunnon, ehkä kaksion jos yhden lapsen kanssa muutat - kelan asumistuki, riippunee varallisuudesta?

4. Sosiaalitoimeen yhteys elatussopimuksia, tapaamisia, huoltajuutta koskien

5. 6kk jälkeen tulee avioeron 2vaihe hakemus, joka haetaan myös käräjäoikeudesta jos ette enää tosiaan palaa yhteen...

Ehkä jotain jäi mainitsematta, mutta osa on suurinpiirtein noin, vai onko joku erimieltä?

Vierailija
7/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 6, ei ole kuvaamaasi pelkoa, sillä olen jo 42v, joten olen lapseni jo tehnyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi