Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kirppari Vantaan lähellä myyjälle paras?

Vierailija
22.04.2011 |

Aloittelen kirppariuraani ja mietin mihin kirpparille kannattaisi tavarat viedä. Mulla on myytävänä enimmäkseen vauvanvaatteita mutta sen verran omia ja miehen vaatteita lisäksi, ettei ns. lastentarvikekirpparit oikein sovi. Tahtoisin kokemuksia siitä, missä tavara liikkuu parhaiten ja onko ajattelemani alla olevat hinnat järkeviä? Asumme vantaalla, joten lähikuntien hyvät kirpparit myös olisivat mahdollisia. Suurin osa vaatteista on ihan peruskäyttövaatetta, puhdasta, muttei mitään erityisen hienoa.

äitiyshousut ja -paidat 2e

naisten neuleet 2e

trikoopaitoja 1e

miesten kauluspaidat 2e

bodyt, yöpaidat yms. 50c

verkka-asut 1,5e

toppahaalari 2e

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jaksaisi kommentoida ainakin noita hintoja, että ovatko järkevällä tasolla = ostaisitko itse. Mulla kirpparikokemusta on vielä tosi vähän.

ap

Vierailija
2/4 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni on kehunut, itse en ole siellä myynyt. Hinnat kuulostaa mielestäni hyvältä jopa halvoilta, riippuen kunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos vertaa villa lyhdyn hintoihin, niin ovat halpoja. Olettaen, että vaatteet ovat tolkullisessa kunnossa.

Vierailija
4/4 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sinuna veisin ne lasten kirppikselle, esim sinne Minipoppoohon.

Miesten vaatteet eivät ole oikeastaan ikinä käynyt itsepalvelukirppiksella kaupaksi, koska siellä ei juuri ikinä ole miehiä. Ja naisten vaatteista on mieletön tarjonta, pitäis olla tosi hyvää ja halpaa että menis kaupaksi, merkkivaatteita jne.