Jeee,painoni alkoi pitkään 9, tänä aamuna alkoi 8 pitkästä aikaa!!
Happy happy!! Suunta tästä on vain alas,pian se alkaa 7 ja lopulta 6 :)) Herkutellutkin olen ja syönyt hyvin ja maistuvaa ruokaa,pieniä annoksia ja lisännyt liikuntaa,kun ennen se oli ihan nollassa. Hyvä fiilis vaikka pudotettava vielä on 25 kg,mutta ehkä vuoden loppuun mennessä olen tavoitteessani!
Kommentit (6)
Mulla on nyt kyllä ihan uus metodi, vaaáton laihdutus. Seuraan tilannetta vaan vaatteista : D
voi vitsit,mulla tuntuu vaan paino senkun nousevan! :( hitsi kun ois joku lenkkikaveri!
mutta onnea sulle!
oli kauan 90 ja risat. Muutin ruokailutottumuksia (enemmän kasviksia ja hedelmiä, jätin kokonaan pois sipsit ja muut rasvaiset hiilarituotteet) ja paino putosi noin 75 ja siihen jämähti useaksi vuodeksi. Ensimmäisen lapsen ja imetyksen myötä paino laskenut 65 tienoille. On hurja motivaatio syödä hyvin kun ensin lapsi sai ravinnon napanuoran kautta ja nyt äidinmaidon kautta.
Painonpudotuksen plussia:
- saa kivannäköisiä vaatteita, myös alennusmyynneistä
- ennen oli vaikea mahtua esim varrellisiin kenkiin
- iho tosi hyvässä kunnossa, samoin hiukset
- jaksan liikkua paremmin, enkä hikoilekaan kuten ennen
voi vitsit,mulla tuntuu vaan paino senkun nousevan! :( hitsi kun ois joku lenkkikaveri! mutta onnea sulle!
ostin juuri uuden musalaitteen ja kunnon kulokkeet,juurikin että yksin on puuduttavaa välillä lenkkeillä.Oli hyvä sijoitus,nyt lenkki luistaa ja lisäsi hieman tehoakin lenkkiin.Kävellen siis ihan käyn! ap
ollu 102 enkä pääse sen alle, voin vaan kuvitella kun se joku aamu alkaa 9!! :)
Onnea sinulle!!