Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaapa analyysi minusta!

Vierailija
21.04.2011 |

Äänestin Persuja.

Töissä olen jatkuvasti tekemisissä maahanmuuttajien kanssa. Tänäänkin tarjoilin pöytään kahvit pikimustalle miehelle, ihan omasta tahdostani, en pomon määräämänä.

Minusta ruotsin opiskelu on kivaa, ihan mukavaakin jopa, ei kuitenkaan hyödyllistä.

Minun mielestä Suomeen saa tulla asumaan ulkomaalaiset, se on jopa toivottavaa. Ei tänne kuitenkaan tarvi kaikkien tulla. Miksi tänne pitää ottaa esim. Afrikan maista ne joiden moraalikäsitys ei istu laisinkaan suomalaiseen kulttuuriin?

Kannatan siinä mielessä ydinvoimaa että mieluummin se tuotetaan Suomessa kuin heti rajan takana ja ostetaan kalliilla Suomeen ja ollaan tässä asiassa muiden armoilla.

Suomalainen ruoantuotanto on tärkeää.

Kirkko pitäisi erottaa valtiosta.

Minusta on ihan järjetöntä syytää rahaa esim Kreikkaan ja sinisilmäisenä uskoa että he maksaa takaisin. Niihin muutoksiin mihin Kreikkaa taivutetaan, menee ainakin yhden-kahden sukupolven elinaika.

Vanhuksiin pitää panostaa nyt! Jokainen meistä vanhenee, pitäisi ajatella myös sitä omaa nahkaansa,haluatko maata vaipoissa? Minä olen valmis kiristämään arvonlisäverotuksessa. Perintö- ja lahjaveroissa ei ole puolestaan mitään tolkkua.

Kannatan sukupuolineutraalia avioliittolakia

Minun mielestä avo- ja avioliitto tulisi pitää erillään, juridisessa mielessä.

Menikö ääneni ihan väärälle puolueelle?

Osaksi se oli protestiääni, ja kovasti toivon että "jytkystä" kehittyisi oma pikkasen "kehittyneempi" puolue. Perussuomalaisiin on hakeutuneet muutamat ääriesimerkit jotka pilaa koko persujen maineen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla