Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa päähän

Vierailija
21.04.2011 |

Miehelläni on lapsia eksänsä kanssa. Alusta asti oli selvää, että mä osallistun lasten huolenpitoon ja kasvatukseen kun ne on meillä. Itse asiassa se homma on jäänyt aikalailla kokonaan mun harteille, eli hoidan ruuat, iltasadut, säännöt ja niistä kiinni pitämisen. Silloin alussa ne riehu hirveesti, eivät totelleet yms. Sit aloin rajottaa telkaarin kattomista ja kannustin leikkimään, puuhaillaan enemmän yhdessä, ulkoillaan. Nykyään käyttäytyvät tosi kivasti meillä, mutta kotona on vähän ongelmia. On tappeluita, huudetaan äidille, siskolle. Rehtorin puhutteluun jouduttu. Ainoa asia, joka tuntuu kirpaisevan, on pelioikeuden menettäminen. Nyt on ollut tosi vaikeeta äidillään molempien kanssa, joten molemmilla pelioikeus menny. Toinen sai synttärilahjaksi tänne uuden pelin. Miehen mielestä peli menee hukkaan, jos ei niiden anna pelata. Mun mielestä niiden pitäis "ansaita" oikeus pelata, eli ensin kokea sen menetys mutta hyvällä käytöksellä sitten saada esim sunnuntaina oikeus pelata. Joudun vielä olemaan viikonlopun yksin niiden kanssa kun mies töissä, tää ois mahtava porkkana saada ne tottelemaan ja olemaan nätisti.

Mun tekis mieli heittää pyyhe kehää, hoitakoon sitten ite nää asiat, mutta musta tuntuu, että siinä kärsii vaan ne lapset. Ne tykkää kun on selkeät säännöt ja mä komennan niitä, ne tulee halimaan ja sanoo sen ääneen! Jos nyt lipsutaan selkeistä säännöistä vaan sen takia, että joku hemmetin peli vähän pölyttyy, niin mä pelkään että tää ainoa tapa yrittää saada ne ymmärtämään, että hyvä käytös kannattaa, menetetään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä on varmaan syyllisyyttä erosta ja siksi haluais antaa lapsille periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä