"omena, appelsiini, mandariini..."
Kommentit (19)
joku kissa luistelee liukkaalla jäällä....? ...Pelkät sukat päällä?
...nektariini, olet sinä mut en minä, bikinit päällä, järven jäällä, hulahula tsatsatsaa, hulahula tsatsatsaa.
t. Milja 6v
... jos sinä hyppäät kaksymmentäviisi, saat sinä ensimmäisen palkinnon. 1,2,3,4....
Näin minä sen ainakin opin.:)
omena, päärynä, appelsiini...
omena, appelsiini, mandariini, kuiva riisi, olet sinä mutten minä bikinit päällä, järven jäällä humppa humppa zazaza humppa humppa zazaza
Omena, päärynä, appelsiini,
jos sinä hyppäät kakskytäviisi
saat sinä ensimmäisen palkinnon.
yks, kaks, kolme, neljä,...
Omena päärynä appelsiini jos sinä hyppäät 25 saat sinä ensimmäisen palkinnon....
Omena, päärynä, appelsiini
Jos sinä hyppäät kakskytäviisi
Olet sinä onnen prinsessa
Yy, kaa, koo...
Omena, appelsiini, mandariini, satsumiini, niin kuin sinä, mutten minä, pikinit päällä, järven jäällä, pulipulipuli tsatsa! noin laulettiin meillä päin :) hauskoja eri versioita ! :D
Onko tuo joku naruhyppelyloru vai mikä?
Meillä oli siinä joku käsileikki, ei narun hyppelyä...
Meil on koulus joku mu name is omena appelsiini olet sinä mutten minä bikinit päällä järven jäällä hulahula zazaza hulahula zazaza OMENA!!
Terveisin ansku 10v :))
Omena appelsiini mandariini klementiini olet sinä mut en min bikinit päällä järven jäällä uuaa uuaa zazazaaa uuaa uuaa zazazaaa
Omena, appelsiini, mandariini, vitamiini
olet sä, mutten mä
bikinit päällä, järven jäällä
hula hula zazaza, hula hula zazaza
My name is omena appelsiini mandariini klementiini olet sinä mutten minä bikinit päällä järven jäällä hulahula tsatsatsa hulahula tsatsatsa OMENA!
My name is Omena, appelsiini, mandariini, klementtini olet sä mutten mä. Bikinit päällä järven jäällä. Hula Hula tsatsatsaa hula hula tsatsataa, my name is omena!
Vierailija kirjoitti:
... jos sinä hyppäät kaksymmentäviisi, saat sinä ensimmäisen palkinnon. 1,2,3,4....
Jep. Ja meillä alku oli "omena, päärynä, appelsiini..."