Ajatteletko Jeesusta tänään?
Kommentit (15)
En pelkästään pääsiäis pyhinä. Mutta huomenna aamulla kirkkoon jne.
mutta pääsiäisenä erityisellä tavalla
en kuulu kirkkoon enkä usko Jumalaan
Käveltiin lapsen kanssa Helsingin Tuomiokirkon ohi ja tulipa mieleen kertoa hänellekin vähän pääsiäisen taustoja (emme siis itse kuulu kirkkoon).
No, olisin kai ajatellut muutenkin, tällä päivällä KIIRAStorstai on jo sellainen nimi ;)
ja moneen kertaan sillä Hän on minun paras kaverini, auttajani, syntieni sovittaja ja Herrain Herra. Ilman Jeesusta elämäni olisi sangen toivoton sillä omin voimin en jaksa tätä vaellustani maanpäällä loppuunasti suorittaa. Monet kerrat Hän on auttanut minut pinteestä, pelastanut varmalta kuolemalta tai saattanut turvallisesti perille määränpaikkaani. Olen Hänelle niin paljosta kiitollinen ja tiedän, että koskaan en voi tarpeeksi osoittaa kiitollisuuttani Hänelle koko elämäni ajan kestävästä suojelusta.
jos ajattelette Jeesusta onko teillä myös tiput, kanit, kukot ja munat ruohoineen esillä? Jos on niin haluaisin tietää miten ihmeessä ne voidaan yhdistää Jeesukseen??
Mitähän Jeesus itse pitää siitä että häneen liitetään elukoiden lisääntyminen??
jos ajattelette Jeesusta onko teillä myös tiput, kanit, kukot ja munat ruohoineen esillä? Jos on niin haluaisin tietää miten ihmeessä ne voidaan yhdistää Jeesukseen?? Mitähän Jeesus itse pitää siitä että häneen liitetään elukoiden lisääntyminen??
eli Kristuksen ylösnousemusta. Kyllä ne minun pääsiäiseeni sopivat mainiosti. Noidat, trullit ja pääsiäisvalkeat sen sijaan pysykööt kaukana meidän pääsiäisestämme.
en kuulu kirkkoon enkä usko Jumalaan
Mietin tässä, että harrastikohan se koskaan seksiä sen Magdalenan kanssa?
Jeesus, Jumalan poika ristiinnaulittiin, jossa Hän kärsi ja kuoli.
Hän tiesi kohtalonsa ja ristillä silti huusi isälleen miksi.
Minun lapsi kuoli. Uskon että hän on jossain, missä on uusi koti. Hän seuraa meitä ja odottaa että kohdataan.
Ja Hyväksyn puput, pääsiäismunat, tiput, trullit, pääsiäiskokot jne.
luin Kotimaa-lehden.