Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi monta pyhäpäivää taas - ei voi tehdä mitää.

Vierailija
21.04.2011 |

m

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta asennettasi. Jos olet vapaalla, liiku, lue, tapaa ystäviä jne.

Itse olen töissä.

Vierailija
2/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas, sitähän voi tehdä vaikka mitä! - Kokata, kattaa pöytään kynttilöitä ja syödä ja juoda hyvin perheen kanssa. Lukea kirjoja tai lehtiä. Ulkoilla ja liikkua luonnossa; tehdä vaikka eväsretken rantaan/metsään/puistoon. Harrastaa liikuntaa sekä sisällä että ulkona (pyöräilystä ja reippaista lenkeistä jumppaan tai pilatekseen; aina ei tarvi mennä salille tai liikuntatunnille asti). Katsoa elokuvia. Siivota tai sisustaa kotia. Pelailla lautapelejä puolison/lasten kanssa. Askarrella. Tehdä käsitöitä. Istuttaa kesäksi yrttejä tai kukkia takapihalle, parvekkeelle tai vaikka ihan keittiön ikkunalle. Kirjoittaa päiväkirjaa. Käydä ystävien luona kylässä tai kutsua ystäviä kylään. Leipoa. Nukkua hyvin. Harrastaa seksiä.

Mahdollisuuksia on loputtomasti ihan kotona ja omassa lähiympäristössä! - Ja sen lisäksi ainakin leffateatterit ovat auki osan pyhistä, samoin kaupat lauantaina.

Koita nyt vähän tosiaan muuttaa asennettasi: elämästä tulee paljon mukavampaa =).

Vierailija
4/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa siis vaikkapa pyhäpäivinä siivota, kalastaa, tehdä pihatöitä tms. vaikka haluaiskin. Sen sijaan pitää mennä helkkarin pääsiäisseuroihin pönöttämään.

Pitää olla siivottu, leivottu ja valmiina vastaanottamaan vieraita. Jumalanterve!

Vierailija
5/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on siihen hyvää aikaa. Kirkossakäynnistäsi on myös varmasti aikaa?

Vierailija
6/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vl ja kyllä minä ainakin nautin siitä kun on monta vapaapäivää. Mies kyllä meinas huomenna sahata puita pihassa. tuleekohan nyt joku sanomaan että hyi teitä:)

Luulen että sunnuntaina ei tehdä sen kummempia töitä. Saatetaan käydä ulkoilemassa eväät mukana.

Maanantaista en tiiä vielä. voi olla että vieraita pyydettäis.

Lauantaina voisin kyllä leipoa. Tai jos mies huomenna hommissa ulkona niin itse voisiin silloin leipoo.

Ap taitaa olla vl, kun ei "voi" mitään tehdä. Ei saa siis vaikkapa pyhäpäivinä siivota, kalastaa, tehdä pihatöitä tms. vaikka haluaiskin. Sen sijaan pitää mennä helkkarin pääsiäisseuroihin pönöttämään. Pitää olla siivottu, leivottu ja valmiina vastaanottamaan vieraita. Jumalanterve!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi