Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S/O kenen anopit hyviä kokkeja?

Vierailija
21.04.2011 |

Mun anoppi on ainakin loistava kokki. Ihana päästä sinne syömään. Kysyttäessä näyttää mullekin miten jotain tehdään, mutta ymmärtää hyvin ettei me keretä ja osata yhtä hienoja laittaa kuin he.

:)

Tänä pääsiäisenä pääsen eka anoppilaan, sitten miehen siskolle ja vielä oman sukunikin kanssa syömään.

Isoin ongelma on, kun pitäisi kutsua meille. Me ei olla yhtä hyviä kokkeja kuin muut, kaikki kyllä sen ymmärtävät. Tehdään meillä vaikka sitten pizzaa :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on yleensä mautonta, suolaista, palanutta tai muuten vain huonoa.

Vierailija
2/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vähän kammoaa tilanteita jolloin joutuu heillä syömään. Siis välimatka meillä on niin iso että kun anoppilassa käydään niin on myös pakko syödä heillä. Muuten anoppi suuttuisi.

Ruoka on usein palanutta, liian suolaista, rasvaista, mautonta jne.

Tiedän kyllä että yrittää mutta ei vaan ole syntynyt kokiksi. Muuten ihan kiva anoppi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vain hänen lihapullistaan, jotka ovat tooodella hyviä ja tonnikalasalaatista.

Käyttää halpatuotteita, mahdollisimman vähän mausteita, rasvaa jne.

Vierailija
4/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on todella huono kokki. Yrittää tehdä terveellistä ruokaa, joten jättää kaiken suolan ja rasvan pois. Lisäksi kaikki mahdolliset aineet ovat rasvattomia tai vähärasvaisia. Lisäksi ruokaa on aina todella vähän tarjolla. Pitää syödä leipää, jotta ei hirveä nälkä jäisi. Olemme ruvenneet syömään kotona ennen kuin menemme "syömään" heille.

Typeryyttä on se, ettei oikeasti edes tee ikinä mitään terveellistä. Kesämökillä syödään "terveellisiä" broilerimakkaraa joka päivä.. tänä vuonna taidetaan ottaa omat ruuat mukaan, vaikka siitä loukkaantuisi

Vierailija
5/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista ruokaa, joka ei ehkä nykyisiin makumieltymyksiin niin uppoa. Ei kuitenkaan nälkä jää.

Vierailija
6/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee aina samoja perusruokia (ehkä 7 vaihtoehtoa), ne tosin ovat hyviä. Usein puolivalmiita. En ole itse parempi, mutta ehkä kekseliäämpi.

Vierailija
7/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muillakin on hyviä kokkeja anoppeina. Ainakin monen mun keverin äiti on hyvä kokkaamaan ja miehen siskokin. Kaikki nämä siis ovat jonkun nykyisiä tai tulevia anoppeja.

Vierailija
8/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava. Pitää hyvästä ruuasta tunnettua lounasravintolaa.