Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko itsesi väsyneeksi tänään? Miksi?

Vierailija
21.04.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin tein avauksen jossa kerroin että lapsikin lähti omin päin kouluun kun nukuin "pommiin".

En tiedä miksi väsytti niin kovin, valvoin kyllä Frasierin mutta yleensäkin valvon puolille öin ja herään silti seitsemältä.

Vierailija
2/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini 1 karjui minulle eilen kaksi tuntia, sitten aloitti lapsi 4 vinkumisen ja inttämisen. Teini 2 ei meinannut millään ymmärtää että tietokone laitetaan kiinni, lapsi 5 aloitti aamulla vinkumisen lastenohjelmista, teini 2 tuli narisemaan että ei saa nukkua, teini 1 ei tajunnut miksi minulle ei saa karjua, lapsi 4 alkoi itkeä kun laitoin telkkarin pos päältä vinkumisen seurauksena..

Lähdin töihin muutaman murhanhimoisen ajatuksen saattamana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut uni koko yönä.

Vierailija
4/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona vasta klo 23 aikoihin

Vierailija
5/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on sairastaneet reilun viikon. Nukkua saa satunnaisesti joskus jopa kokonaisen tunnin. Käyn silti töissä (äitini hoitaa sillä välin lapset). Koiratkin pitää hoitaa ja väillä siivota. Mies on Lapissa lomailemassam, enkä halua pilata hänen lomaansa valituksella.

Vierailija
6/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini 1 karjui minulle eilen kaksi tuntia, sitten aloitti lapsi 4 vinkumisen ja inttämisen. Teini 2 ei meinannut millään ymmärtää että tietokone laitetaan kiinni, lapsi 5 aloitti aamulla vinkumisen lastenohjelmista, teini 2 tuli narisemaan että ei saa nukkua, teini 1 ei tajunnut miksi minulle ei saa karjua, lapsi 4 alkoi itkeä kun laitoin telkkarin pos päältä vinkumisen seurauksena.. Lähdin töihin muutaman murhanhimoisen ajatuksen saattamana.

Vierailija
7/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko hehkuttaa - vauva (7kk) nukkui elämänsä toiset katkottomat yöunet. Nyt on äitikin virkeä :)

Vierailija
8/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen pääsiäinen.

Vierailija
9/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, heräsin taaperon kanssa pari kertaa yöllä, kun hän on kuumeessa. juotin vettä ja mittailin kuumetta. Mutta onneksi saatiin nukkua aamulla vähän pidempään....

Vierailija
10/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini 1 karjui minulle eilen kaksi tuntia, sitten aloitti lapsi 4 vinkumisen ja inttämisen. Teini 2 ei meinannut millään ymmärtää että tietokone laitetaan kiinni, lapsi 5 aloitti aamulla vinkumisen lastenohjelmista, teini 2 tuli narisemaan että ei saa nukkua, teini 1 ei tajunnut miksi minulle ei saa karjua, lapsi 4 alkoi itkeä kun laitoin telkkarin pos päältä vinkumisen seurauksena.. Lähdin töihin muutaman murhanhimoisen ajatuksen saattamana.

lapsi 1 on jo aikuinen ja muuttanut pois kotoa. Luultavasti siitä syystä välimme ovat olleet erinomaiset jo 5 vuotta.

Vierailija
11/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 1 on jo aikuinen ja muuttanut pois kotoa. Luultavasti siitä syystä välimme ovat olleet erinomaiset jo 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan