Ärsyttääkö sinua joku ihminen vietävästi?
Kommentit (8)
Asutaan siis omakotitalossa ja meillä naapurina 60 vuotias rouva, joka on todella utelias luonteeltaan ja myös oikeasti todella töksäyttelevä.
En kestä nähdä koko ihmistä ilman että hermostun. Ja koska arvostan naapurisopua en voi sille mammalle mitään oikein sanoa takaisin, kun en tahdo mitään tulehtuneita välejä.
Ja se että joudun hillitsemään itseäni saa minut vaan entistä kiukkuisemmaksi.
Yrittää olla siellä pikkupomona mutta onneksi siirretään nyt hanttihommiin kun useat on siitä valittanu
elämäni aikana tosi vähän ärsyttäviä ihmisiä, siis sellaisia, joiden tekemiset olis oikeasti vituttaneet. Yks entinen työkaveri mulla kuitenkin on, jota muistelen vieläkin.
Tämä kyseinen eukko oli oikeastaan semmoinen perinteinen AV-mamma: tuomitseva, näki asiat vain omasta näkökulmastaan, inhosi poikiensa tyttöystäviä, jaksoi valittaa joka ikisestä pikkuasiasta.
Kyseessä oli työpaikka, jossa oli pelkästään naisia, mutta harvinaislaatuisesti KAIKKI olivat tätä tätiä lukuunottamatta tosi kivoja.
Mua ei kiinnostanut mennä mukaan eukon haukkumiseen ja negatiiviseen ajatteluun, joten välttelin häntä. Jonkun kerran oli hänen kanssaan kahdestaan töissä ja vastailin hyvin lyhyesti hänen haukkumisjuttuihinsa, joten ilmeisesti kantani meni perille. Kun hänestä tuli esimies, mua ei enää pyydetty töihin :D Olin siis alkujaan mennyt paikkaan kesätöihin ja tein opiskelun ohessa tuurauksia. Sijaisia heillä oli tarjolla aika vähän, joten ihmettelen, miten sinnittelivät.
Mulla oli jo siis pari muutakin työpaikkaa, joten ei haitannut ja kieltäydyin, kun sitten tuo täti soitti mulle kerran pitkän ajan jälkeen ja pyysi töihin.
Muuten olin tosi pidetty tuossa paikassa ja tykkäsin hirveästi muista työkavereistani. Kahta heistä on vieläkin ikävä, olivat tosi kivoja tätejä!
niin helv.... positiivinen ihminen että mikään ei ärsytä koskaan
kantsii hakea apua jos suhtautuu hyökkäävästi vieraisiin ihmisiin ja kaikki alkaa ärsyttää!!
kieltänyt että Tampereen kaupunki rakentaa Kalkun Viertotielle hidasteet ja suojatiet!
Tätä vuosikausia kestänyt. Tästä on ollut puhetta kuulemani mukaan 90- luvulta saakka
On kuulemma päättäjä jättänyt kirjalliseen vaatimukseenkin vastaamatta joitain vuosia sitten.
Nyt sitten lapsi kuollut tien ylityksessä.
Myöskin osa mun työkavereista ja oikeestaan pääpiirteittäin koko työyhteisö ja lähtisin sieltä heti samantien pois jos vain löytäisin muuta työtä!!
Elämässä pitää olla positiivinen eikä pidä provosoitu kenestäkään. Timo Soinikin on ihana.