Nyt kyllä jännittää! Parin tunnin päästä täyttämään asunnonhaku paperit... ja mies ei tiedä sitä...
Meillä on vähän hankala tilanne, ei haluta erota mutta tällä hetkellä ei yteiselostakaan tule mitään, alkaa molemmat ola jo aika rikki.
Minä tein tänään päätöksen ja haen asunnon, mutta kuitenkin niin ison että mieskin sinne aikanaan saa muuttaa jos siltä tuntuu ja jos talo saadaan myytyä.
Pelottaa kyllä että tästä nousee kauhea sisällissota mutta otan sen riksin, tässä on nyt kohta 6 vuotta kärsitty puolin ja toisin joten nyt on apkko tehdä jotain muutoksia elämään.
Kommentit (5)
Mitä on tämä hankaluus? Väkivaltaa? Vai ottaako toinen vaan päähän ja kommunikaatio ei toimi?
Aika vähästä luovutat, jos nyt vaan ei huvita tällä hetkellä yhteiselo. Jätät toisen velkaiseen taloon ja otat lapset mukaasi?
Miten sen myötä- ja vastoinkäymisissä -lupauksen laita on?
Ei ihme että eroja on niin paljon, jos tahto saada asiat toimimaan on noin heikko.
Mies on tehnyt niin törkeitä juttuja meidän liiton aikana ja varsinkin nyt viimisen parin vuoden aikana että sillä ei ole mitään oikeutta suuttua tästä ja kyllä ollaan asiast puhuttu että jos muutasin lasten kanssa pois mutta en ole uskaltanut aiemmin, e tiedä kuinka saan rahat riittämään jos mun pitää maksaa talostakin puolet ja vielä vuokra siihen päälle...
ap
ei voi olettaa että toiset aina hoitaa hänen töppäilyt, olen nyt 12 vuotta katsellut sitä ja pahemmaksi vian menee, on mies laittanut raha-asiansa niin solmuun että meillä ei yksinkertaisesti ole varaa elää yhdessä.
Mun palkalla ei elätetä koko perhettä ja mies sössinyt asiansa niin että ei saa mistään mitään rahaa... tai ei ainakaan edes viitsi hakea sitä mistään.
Mun mielestä jos minä olen tässä 12 vuotta hoitanut kaiken ja koittanut pitää perhettä kasassa ja ruuassa niin ei mun enää tarvii jaksaa jos toinen ei tee sen asian eteen yhtän mitään, odotta vaan että toiset hoitaa hänenkin asiat, en jaksa olla enää äiti miehelleni.
ap
asuntoa, eikä laittanutn ollenkaan pahakseen vaika tiedän ettei täältä halua pois muuttaa mutta ei meillä ole tässä varaa asua. =(
ap
jos salaat siltä asioita?! Eikö aikuisten tulisi pystyä puhumaan tästä vaikkakin ihan sitten sen sisällisodan uhalla.