Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä hiukset harmaantuvat?

Vierailija
19.04.2011 |

Entä kuukautiset loppuvat noin keskimäärin?

Missä iässä keskimäärin hiuksiin alkaa tulla harmaata?

Luulen että minulla on harmaita hiuksia. Voiko se olla mahdollista vähän alle 40v?

Tädilläni, jolla on mustat hiukset, hiukset harmaantuivat tosi nuorena. Tajuan että hänellä on lähes aina ollut harmaita hiuksia joukossa, myös silloin kun olin lapsi. Ja silloinhan hän oli vielä nuori, (vaikka tuntuikin minusta vanhalle)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummissa hiuksissa erottuu.

Vierailija
2/9 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi hiustensa alkaneen harmaantua 23-vuotiaana. Eli toisilla voi harmaantua tosi aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. todennäköistä siis on, että minulla on jo oikeasti harmaita hiuksia maantienväristen hiusteni joukossa.

Vierailija
4/9 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukseni harmaantuivat selvemmin 36 ikävuoden jälkeen. pidän niistä edelleen. Tumma tukka harmaantuu aikaisemmin ja selvemmin kuin maantienvärinen tai vaalea.

Vierailija
5/9 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen harmaantuivat alapään karvat (!). Serkkuni alkoi harmaantua, kun oli 28v. Olemme molemmat sen verran tummia, että hopeiset haivenet on helppo erottaa.

Keskimääräistä harmaantumisikää en osaa sanoa. ÄIdilläni ei ollut vielä 40v harmaita, mutta sitten ilmestyi. Hänen molemmat siskonsa harmaantuivat nuorena, siis n. 30v.

Kai se kuukautisten loppuminen on siinä 45v paremmalla puolella.

Vierailija
6/9 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen harmaantuivat alapään karvat (!). Serkkuni alkoi harmaantua, kun oli 28v. Olemme molemmat sen verran tummia, että hopeiset haivenet on helppo erottaa.

Keskimääräistä harmaantumisikää en osaa sanoa. ÄIdilläni ei ollut vielä 40v harmaita, mutta sitten ilmestyi. Hänen molemmat siskonsa harmaantuivat nuorena, siis n. 30v.

Kai se kuukautisten loppuminen on siinä 45v paremmalla puolella.

Vierailija
8/9 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaita ei vielä ole, miehellä on hieman (myös 38v).

Isälläni on vieläkin aivan pikimustat hiukset ei harmaan harmaata (65v), äidilläni alkoi tulla harmaita n.60vuotiaana.

Ystävälläni (50v) on jo aivan valkoinen tukka.

Vierailija
9/9 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 40 tänä vuonna. Viime viikolla huomasin yksittäisia vaaleanharmaita hiuksia päässäni.

Ja valokuvissa huomasin yllättäen näyttäväni ikäiseltäni, tai vanhemmalta.

Luulin että näytän paljon nuoremmalta. En tiedä, miksi peilistä ei usko totuuta.

Minulla on paha ikäkriisi menossa. Hyvä että kehtaan liikkua ulkona.

Mistä tähän saa apua? Kampaajalta? Uudet vaatteet? Apua!!!! En ole enää nuori ja kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi