Kiva juttu,äitini oli lupautunut hoitamaan tyttöäni lomallaan viikon, nyt meinaakin perua.
Olin siis ystäväni kanssa lähdössä etelään viikoksi, äitini lupasi olla tyttöni kanssa tämän ajan. Nyt sitten saikin kuulla että oma lomansa lyhenee/ pätkittyy, ja olisi halukas perumaan nyt hoito jutun. Ymmärrän kyllä että harmittaa loman lyheneminen, ja en ala tietenkään ruinaamaan,olisi lapsellista, mutta harmittaa myös itseäni kun matkaa on suunniteltu yli puoli vuotta,en ole koskaan aikaisemmin päässyt matkustelemaan ja nyt sekin taitaa peruuntua. Kuiten ajattelen välillä äitini olevan itsekäs, hänellä kuitenkin toukokuussa 2 viikkoa lomaa ja heinäkuussa kuukausi..
Kommentit (6)
Matka kassani on mitoitettu aika tiukasti niin että lapsen lentolippu ei sopisi budjettiin (myöhemmin reissataan kyllä yhdessä). Tyttö on kovin mummonsa perään ja viihtyy varmasti mummon hoivissa,vähän vaan harmittaa,nykysin äidistäni tullut todella itsekäs..niin puhui että hoitaa lasta kun on tarve ja auttaa minua kun jäin yksin lapsen kanssa ja suostuin muuttamaan lähemmäs äitiäni. Nyt kuitenkin juoksee omissa menoissaan AINA hyvä jos puhelimella kiinni saa. alkaa hänellekkin vapaus maistua kun kaikki lapset on aikuisiällä nyt vihdoista viimein.ymmärrettävää mutta kurja kun lupailee ja sitten kaikki onkin toisin.ap
kun ei halua hoitaa tyttöäsi viikkoa, mutta sinä et, kun lähdet viikoksi yksin lomareissulle ja jätät pienen lapsen äidillesi?
Joo, olen kateellinen av-kyylä. Lohduttaudu vaikka sillä.
Mitä luulet äidintyönantajan sanovan, jos jää sinun lapsesi takia pois töistä?
yhtään ylimääräistä,heinäkuussa 4 viikkoa lomaa (aluksi piti olla kesäkuukin,nyt touko kuussa ja heinäkuussa) ja ei kuulemma tiedä voiko viikkoa tuhlata.
että sinua harmittaa. mutta miksi et reissisi lapsesi kanssa..
itsekkäältä ja harmittavalta äitisi puolelta :(.
Minkäikäinen tyttösi on, voisitko kuitenkin ottaa hänet mukaan matkalle?