Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain juuri kuulla lapsiltani, että e-mieheni seurustelee, AUTS!

Vierailija
19.04.2011 |

Erosimme viime vuonna ja olemme olleet ihan hyvissä väleissä koko tämän ajan. Tänään lapsiltamme kuulimme, että isällä on tyttöystävä.

Kyselin varovasti lisää ja selvisi, että jo viime kesänä ovat lasten aikana tavanneet.

AI että tämä vaan sattuu, vaikka hänellä on siihen ihan oikeus ja on ollut "merkkejä" ilmassa.

Miksi se tuntuu niin pahalta, vaikka itse emme suhteessa onnistuneetkaan ja tiedän miehen heikot puolet jne. Tunnen itseni ihan luuseriksi ja kelvottomaksi, vaikka toisaalta tiedän, etten ole...

Pientä lohtua kaipaan, voisiko täältä joku antaa??

Itse en ole ajatellutkaan seurustelua/ enkä edes käynyt missään vuoteen, kun halusin toipua pitkästä liitosta ennemmin kunnolla. Nyt ehkä voisin myös alkaa "elää" taas.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutti yhteen, tapasi uuden, ja sitä seuraavan, ja sitä seuraavan... Aina on ollut uusi katottuna ennen kuin entisen jättää. -Ja yleensä uusi esiteltynä lapsillekin ennen kuin entisenkin on vielä kuvioissa. Idiootti mikä idiootti.

Ensimmäisen ja vielä toisenkin kohdalla minullakin vihlaisi. Ei sillä, että olisin exää takaisin kaivannut, mutta jotenkin luulin että mies on jo toipunut ja itse tunsin olevani vielä niin keskeneräinen. Eihän se sitten lopulta niin ollutkaan, mies pakenee vielä nytkin omia ajatuksiaan naisen luota naisen luo.

Minä parantelin haavat rauhassa, tapailin välillä muitakin mutta en seurustellut, kunnes nykyisen mieheni kanssa. Nyt olen onnellisessa ja tasapainoisessa parisuhteessa, johon en olisi pystynyt ellen olisi tuota aikaa yksikseni viettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän