Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Haluaisimme ensi talvena matkalle, antakaapa vinkkejä kuinka saamme säästettyä menoissa
Kommentit (2)
niin jostakin on myös nipistettävä. Ruokaa tosiaan menee välillä roskiin, kun jää niin pieniä määriä tähteeksi ettei niistä oikein riitä esim. työevääksikään.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eli ohjaa tilipäivänä joku summa eri tilille (tai vaikka rahastoon). Sitten sinulla on vähemmän rahaa käytettävissä ja nuukailet "automaattisesti".
Katso myös kaupassa vähän hintoja ja sitä mitä ostat. Tee ostoslista ja kiinnitä huomiota siihen, että kaikki tuotteet tulee käytettyä (eli ei mene roskiin). Jätä kaikki listan ulkopuoliset asiat ostamatta (heräteostoksiin uppoaa yllättävän paljon rahaa).
Tässä nyt muutama vinkki. Mukavaa loman odotusta ja säästöä.