somalit valkoisten naisten uhkana rautatieasemalla
on revitty meidänkin perheen naisia siellä kassista, somali siinä roikkunut.
Tätäkö haluatte, mustien miesten himoitsija-äärifeministit!!!!!!!
Kommentit (41)
ja millä perusteella olet saanut pippurisumuttimen tai vastaavan? Tiettävästi luvan saa Suomessa vain työkäyttöön ellei ole jotain erittäin painavaa perustetta. Pelko tai lenkkeily pimeällä ei ihan riitä. Kannatko laitonta asetta mukana? Ja kyllä, se on ase, johon sovelletaan ampuma-aselakia.
Eniten siellä epäilyttää meluavat nuorisolaumat, ja mustalaiset, feissarit ja juopot ja narkkarin näköiset ja muut hullut. Ei ole tapana hengailla siellä, ja mm. otto-pisteelle ei kannata mennä ihan aina yksinään, kiertää kioskin kautta ja katsoo sitten onko parempi hetki ettei ole epäilyttäviä henkilöitä siinä. Enemmän ne somput ja muut arabit siellä tappelee keskenään kuin suomalaisiin käy kiinni. Kassista kannattaa aina pitää kiinni julkisilla paikoilla, oli siellä minkä värisiä hyvänsä.
t. ei edes pahan näköinen, mutta perusvihainen ilme karkottaa hyvin lähestyjät loitommalle.
kolmen tyttäreni kanssa (2-6 vuotiaat) metrolla vuosaaresta itikseen ja rastilassa kyytiin nousi somali mies joka jäi tuijottamaan meitä. Tuijotteli siinä ja lipoi huuliaan, iski silmää kuusi vuotiaalle joka sitten kysyi multa että äiti miksi toi setä tekee noin. Selitä siinä nyt sitten lapselle että se on pervo paskaläjä?!? Sanoin vaan että kaipa sillä on kuivat huulet ja roskia silmissä eikä sille ole kotona opetettu että tuijottaminen on rumaa.
Jos siinä olisi ollut joku kaveri mulla matkassa olisin käskenyt sen mennä lasteni kanssa seuraavaan vaunuun ja olisin hakannut sen huuliaan lipovan kusipään entistä mustemmaksi!!!
niin millaisen rasistin väännät naisesta joka on seurustellut 14 vuotta astetta tummemman miehen kanssa (semmoisen mitä mokkakikkeliksi kuullut kutsuttavan) lapsenikin ovat hieman "päivettyneen " sävyisiä isältään perityn pigmentin ansiosta.
Terkuin se joita metrossa tuijoteltiin.
eikä siellä edes ole paljon somaleita verrattuna esim. itäkeskukseen :D
10 vuotta, olen ollut poissa pari vuotta. Vietin siellä nuoruuteni, joten tuli biletettyä paljon ja oleskeltua rautatieasemalla ja sen läheisyydessä myös öisin, puhumattakaan nyt aamuista ja päivistä.
Mulle ei ole koskaan kukaan somali tullut siellä edes puhuttelemaan. Kukaan ei ole huudellut tai käynyt käsiksi. Mun ainoa kokemus somalimiehestä tekemässä jonkinlaista muuvia on yöbussista. Silloinkin toimi erittäin kohteliaasti, oli selvin päin ja jutteli niin kuin kuka tahansa. Ei mitään vonkausta, ehdottelua tai härskejä juttuja.
Mun ainoat kontaktit somaleihin on töistä (tein päiväkotikeikkoja jonkun vuoden), sekä työkaverina että päiväkodin "asiakkaina", sekä erään sukulaiseni kautta, jolla on paljon somalituttuja.
Olen asunut vuosia Itä-Helsingissä, enkä sielläkään ikinä havainnut mitään epämiellyttävää yhdenkään somalin taholta.
somalit ovat jo lapsena väkivaltaisia. Tänäänkin puistossa somaliäiti joutui aivan koko ajan kieltämään lastaan, kun vaan koko ajan heitteli hiekkaa ja soraa ympäriinsä. Suomalaiset lapset leikkivät kiltisti.
Suuri osa somalilapsista ei riitatilanteissa turhia puhu, vaan vääntää suomalaislapsen sormet nurinpäin. Suomalaiset yrittävät sanallista ratkaisua.
Niin on Suomalaisetkin lapset väkivaltasia ja vielä pahempia on Suomalaiset papat ja mummit, kun ei voi ilman tönäisyä kävellä kadulla.Somaleilla on vaan enemmän temperamenttiä.
on tummapintaisten miesten oleskelupaikka. Siellä pyöritetään kannabis-yms. bisnestä niin avoimesti että tyhmä on jos sitä ei huomaa.. ja näiden miesten vaimot ovat tietenkin kotona neljän seinän sisällä turvassa pahalta maailmalta;-).
Pitiks tää väsynyt rasismivaahtous nostaa? *haukottelee*
Tämähän on ilmiselvää VIHAPUHETTA vai mikä se muotisana nyt onkaan.
Tosiasioista viis.
Haluan repiä naisia kasseista, mahtaa olla TOOOOOSI isot kassit että ap:n perheen naiset sinne mahtuu.
repinyt, vaikka parikymmentävuotta olen assan läpi lähes päivittäin mennyt. Iltaisin/öisinkään ei ole pelottanut, ainoastaan känniset & oksentelevat suomalaiset häiriköineet.
repinyt, vaikka parikymmentävuotta olen assan läpi lähes päivittäin mennyt. Iltaisin/öisinkään ei ole pelottanut, ainoastaan känniset & oksentelevat suomalaiset häiriköineet.
tosin kuljen siitä vain työmatkoilla, iltavuoronkin jälkeen, eli en hengaile ravontolaillan päätteeksi tms
kanssa tekemistä? Pikemminkin päinvastoin! Sovinistinaiset sitä haluaa!Ap puhuu ihan höpöjä...t.feministi
Näkee varmaan jo metrien päähän, että siinä on nainen, jonka kassissa voi riippua.
Kunnes kerran ystävällinen musta mies tarttui hihasta kiinni. Olin kuulemma katsonut häntä. Nykyään aina pippurisumute mukana.
Voisi kyllä laittaa huivin päähän niin pääsisi helpommalla...
Kunnes kerran ystävällinen musta mies tarttui hihasta kiinni. Olin kuulemma katsonut häntä. Nykyään aina pippurisumute mukana.
Voisi kyllä laittaa huivin päähän niin pääsisi helpommalla...
Näyttäisit enemmän noita-akalta? Voin kuvitella, jos joku eksyksissä oleva ulkkismies kysyy sinulta neuvoa, mihin suuntaan mennä, kiljut pippurisumute kädessä "pois, mene pois!!" :D
niin täältä lähtee semmoinen sivupotku suoraan kuuppaan että nykii sairaalan letkuja vaan jatkossa.
Ja ei, ei pelota sakot eikä 3 kuukauden ehdonalainen.
somaleille avustus kotiinpaluuseen, esim. 5000 eur.