Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

somalit valkoisten naisten uhkana rautatieasemalla

Vierailija
19.04.2011 |

on revitty meidänkin perheen naisia siellä kassista, somali siinä roikkunut.

Tätäkö haluatte, mustien miesten himoitsija-äärifeministit!!!!!!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes kerran ystävällinen musta mies tarttui hihasta kiinni. Olin kuulemma katsonut häntä. Nykyään aina pippurisumute mukana.

Voisi kyllä laittaa huivin päähän niin pääsisi helpommalla...

Näyttäisit enemmän noita-akalta? Voin kuvitella, jos joku eksyksissä oleva ulkkismies kysyy sinulta neuvoa, mihin suuntaan mennä, kiljut pippurisumute kädessä "pois, mene pois!!" :D

Ei minusta ole leikinaihe. Olin oikeasti vaarassa. Mies otti hihasta kiinni ja pysäytti riuhtaisemalla. Hyvä etten kaatunut. Sitten kysyi katsoinko häntä, hänen silmät himosta kiiluivat. Onneksi oli muita ja pääsin irti ja pois siitä.

Huvilla tarkoitin sitä, etteivät kauniit hiukseni ja siro kaulani aiheuttaisi mamujen kikkelin kohoamista.

Vierailija
22/41 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tavallaan jalkojen levittelyä...

Etkö voisi vain huutaa avuksi vartijaaa, vartijaaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi enkä mikään sinisilmä, tiedän kyllä mitä ovat siellä hakemassa. Minua on lähestytty useamman kerran, elekieli kertoi kyllä miksi. Nykyään ahdistaa liikkua keskustassa, Kampissa, Itiksessä ym. kun kaikkialla on näitä "pikisilmiä" isoissa jengeissä...minua on tultu iskemään myös silloin, kun olin 3-vuotiaani kanssa odottamassa bussia. Olen plösähtänyt harmaavarpunen, joten en todellakaan usko että ulkonäköni heitä veti paikalle...

Vierailija
24/41 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jskus jotkut humalaiset aijät kansalaisuuteen katsomatta. Taidan olla ruma :(

Vierailija
25/41 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kyllä suojelee teitä. Älköös peljätkös.

Vierailija
26/41 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei ollut keskuslukitusta. Apukuskin ovi piti avata avaimella. Kaupasta kun tulin ja hyppäsin autoon ratin taakse, katselin kun musta mies yritti räplätä apukuskin ovea auki. Jätkä olis vaan tunkenut autoon! Onneks oli lukossa. Niitä notkui kunnon porukka siinä kaupan kulmalla. Hävis aika äkkiä kun karjaisin soittavani poliisit. Ei todellakaan ollut tietä kysymässä.

Vierailija
27/41 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 2 kaverinsa kanssa menossa asemalta Kamppiin ja joku erivärinen porukka oli kutakuinkin käynyt käsiksi aamulla klo 10.00 aikoihin. Yksi tytöistä oli huutanut kuin hinaaja "APUA" ja väki kaikkosi ympäriltä.

Talvitamineissa, polvimittaisissa takeissa eli kaikkea muuta kuin kutsuvina...

Vierailija
28/41 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä ap! Olen feministi enkä hyväksy tuollaista enkä alistu! en myöskään ala valikoida liikkumistani tuollaisten takia. Olen vain valmis soittamaan poliisille tai sumutan vaikka pippurilla sitten...

Vierailija
29/41 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa taas narinkkatori Kampissa vallattu, poppi soi , hyppelehdittiin ja haahuiltiin, tupakat huulessa, keskelle narinkkatoria, että "hei, me vallattiin tää valkolasiten tori/kaupunki"

nopeasti piti kulkea läpi, ettei tullut ongelmia

Vierailija
30/41 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei somalit erotu muista maahanmuuttaja nuorista. Tai nuorista ylipäänsä. Ihan hyvin olen lasten kanssa voinut iltayöstä liikkua tuolla ja kaupungilla, jos jotain pitää väistellä niin kännisiä.

Vierailija
31/41 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täältä lähtee semmoinen sivupotku suoraan kuuppaan että nykii sairaalan letkuja vaan jatkossa. Ja ei, ei pelota sakot eikä 3 kuukauden ehdonalainen.

Vierailija
32/41 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

somalit ovat jo lapsena väkivaltaisia. Tänäänkin puistossa somaliäiti joutui aivan koko ajan kieltämään lastaan, kun vaan koko ajan heitteli hiekkaa ja soraa ympäriinsä. Suomalaiset lapset leikkivät kiltisti.

Suuri osa somalilapsista ei riitatilanteissa turhia puhu, vaan vääntää suomalaislapsen sormet nurinpäin. Suomalaiset yrittävät sanallista ratkaisua.

Vierailija
33/41 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

somalit ovat jo lapsena väkivaltaisia. Tänäänkin puistossa somaliäiti joutui aivan koko ajan kieltämään lastaan, kun vaan koko ajan heitteli hiekkaa ja soraa ympäriinsä. Suomalaiset lapset leikkivät kiltisti.

Suuri osa somalilapsista ei riitatilanteissa turhia puhu, vaan vääntää suomalaislapsen sormet nurinpäin. Suomalaiset yrittävät sanallista ratkaisua.

Mä olin tänään yhdessä ryhmiksessä sijaisena ja jouduin aivan koko ajan kieltämään paria lasta, kun heittelivät hiekkaa ja soraa toistensa päälle. Olivat sitten varmaan oikeasti somaleja, vaikka valkoisia ihonväriltään. Kärsivätköhän ne vitiligosta, en olisi nimittäin tavallisesta suomalaiskakarasta erottanut. Onneksi tulit kertomaan, että suomalaiset lapset leikkii kiltisti, mutta somalit aina räyhää.

Vierailija
34/41 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaita aikuisille, avaavat ovet jne. Olisi mallia vaaleaihoisillekin. Pojista osa päiväkodissa samanlaisia kuin suomalaisetkin, osaan ei vanhemmat ja hoitajat saa kuria.

Vierailija
35/41 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko

Vierailija
36/41 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

somaleille avustus kotiinpaluuseen, esim. 5000 eur.

Ei kun ihan vain potku perseelle kunnes lähtee.

Vierailija
37/41 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta, olen ollut poissa pari vuotta. Vietin siellä nuoruuteni, joten tuli biletettyä paljon ja oleskeltua rautatieasemalla ja sen läheisyydessä myös öisin, puhumattakaan nyt aamuista ja päivistä. 

Mulle ei ole koskaan kukaan somali tullut siellä edes puhuttelemaan. Kukaan ei ole huudellut tai käynyt käsiksi. Mun ainoa kokemus somalimiehestä tekemässä jonkinlaista muuvia on yöbussista. Silloinkin toimi erittäin kohteliaasti, oli selvin päin ja jutteli niin kuin kuka tahansa. Ei mitään vonkausta, ehdottelua tai härskejä juttuja. 

Mun ainoat kontaktit somaleihin on töistä (tein päiväkotikeikkoja jonkun vuoden), sekä työkaverina että päiväkodin "asiakkaina", sekä erään sukulaiseni kautta, jolla on paljon somalituttuja. 

Olen asunut vuosia Itä-Helsingissä, enkä sielläkään ikinä havainnut mitään epämiellyttävää yhdenkään somalin taholta.

T. Vihreä nainen

Vierailija
38/41 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnosta kauheasti hesaan päin matkustella. Jo rautatieasemalla voi olla vaaran uhkaa js omituinen tunnelma.

Vierailija
39/41 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä ap! Olen feministi enkä hyväksy tuollaista enkä alistu! en myöskään ala valikoida liikkumistani tuollaisten takia. Olen vain valmis soittamaan poliisille tai sumutan vaikka pippurilla sitten...

Somalin sumutus on rasismia.

Vierailija
40/41 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rasistinen ja pienimunainen paska, joka näkee kaiken vihollisena. Lopetuspiikki kuuluisi hänelle, niin saisi muut olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi