Jääkö lapsenne synttäreille myös lasten äidit
Kommentit (12)
oli muutamat vanhemmat paikalla. 4-vuotisjuhliin ei neää ketään jäänyt vaan vanhemmat vaan heitti lapset ovelle ja haki sitten pois.
Ja välillä ollut ihan pelkät kaverisynttärit.
välillä jollain aremmalla tulee vanhempikin mukaan mutta oletusarvoisesti kutsu on vain lapsille
Sitä ennen usein jäivät. Mielestäni ehkä pitääkin ainakin muutaman vanhemman olla, en itse uskaltaisi olla vastuussa kovin pienistä. Mutta ilmoita kutsussa, ehkä 4veestä eteenpäin en itse kutsuisi enää vanhempia. (Paitsi että juurikin kutsuin, koska halusin tutustui pk-kavereiden vanhempiin.)
maalla tämä tapana, tuttuja naapureita kun ollaan kaikki. Samalla vaivalla se menee aikuistenkin kahvittelu.
mikä on tosi hyvä juttu. Aina siellä tarvitaan aikuista apua.
jäivät ja mukana oli pienempiä sisaruksiakin. Tosin kutsuun olin laittanut, että voi tulla yksin tai perheen kanssa. Ylipäätään täällä tuntuu olevan oletus, että alle kouluikäisten kaverisynttäreillä on vanhemmat mukana toisin kuin omassa lapsuudessani.
Järjestän mieluummin ohjelmaa lapsille ja keskityn heihin kuin jaan huomiota siinä ohessa vielä äideille.
Vain lapset - synttäreitä alettiin pitää siis 4-vuotiaana.
Jotkut vanhemmat ovat lapsia hakiessa kutsuneet kahville, ja olen toki jäänyt kuten muutkin. Lapset ovat vielä voineet jatkaa leikkejään ja aikuiset vaihtaa kuulumiset. Kiva tapa, mutta itse en oo jaksanut...
Mä olen kanssa kutsunut vanhempia ainakin silloin jos on uusia lapsia tulossa (ts. jos eivät ole meillä ennen käyneet). Mun mielestä on tärkeää tuntea lasten kavereiden vanhempia ja tuo on ihan hyvä tapa.
Muutkin tekevät tätä, ihan Helsingissä me asumme. Naapureitahan nämä pääosin tulevat, kun lapset ihan lähipäiväkodissa ja koulussa.
Toki saa jäädä, mutta ei kukaan oo vielä halunnut ;D
En ole järkännyt kaverisynttäreitä niin pienelle, etteikö kaveritkin pärjäis pari tuntia ilman äitiä.