Kylläpä "parempi väki" nyt halveksii duunareita
Vaikka vaalivoitto on saatu ihan rehellisesti ja suomalaisella demokratialla.
Mitäs ette pitäneet kansaa tyytyväisenä, nyt saitte sitä mitä tilasitte. Tulee raksamiehet ja lähihoitajat päättämään maan asioista.
Kommentit (12)
Vaikka vaalivoitto on saatu ihan rehellisesti ja suomalaisella demokratialla.
Mitäs ette pitäneet kansaa tyytyväisenä, nyt saitte sitä mitä tilasitte. Tulee raksamiehet ja lähihoitajat päättämään maan asioista.
Hyvä ystävä, mutta persut ovat kyllä ennen muuta lähikuppiloiden juoppoja eivätkä mitään ammattitaitoisia duunareita. Kyseessä ei ole työväenpuolue vaan työttömien, sen alimman kastin joka on niin surkea, ettei pääse edes sinne raksalle töihin.
olen pienellä palkalla työssä ja mieheni raksalla mutta ei olisi käynyt kummallakaan mielessäkään äänestää persuja. Että älä nyt hyvä ihminen meitä sekoita tuohon populismiisi, kiitos.
olen pienellä palkalla työssä ja mieheni raksalla mutta ei olisi käynyt kummallakaan mielessäkään äänestää persuja. Että älä nyt hyvä ihminen meitä sekoita tuohon populismiisi, kiitos.
Mietin ap:n aloituksen johdosta tuttavapiirissämme olevia duunareita. Kaikki, jotka ovat kertoneet puoluekantansa, ovat äänestäneet muita kun persuja.
ex-bodarit ja laulajat rupeaa päättämään Suomen asioista.
Pienempiinkin firmoihin halutaan asiantuntijoita ja oppineita ihmisiä päätöksiä tekemään, saati sitten firmaan nimeltä Suomi.
Oletko itse täydellinen? Ei kaikki työttömät kuule ole mitään alinta kastia. Mihin kastiin sitten itse kuulut, jos kerran lokeroit ihmisiä tuolla tavalla? Tietääkseni kastijako on Suomessa aikalailla historiaa. Kirjoituksestasi oikein paistaa halveksunta ja ylenkatse.
Oma mieheni oli muutama vuosi sitten jonkin aikaa työttömänä kunnes sai taas töitä. Voi se kuule omaankin nilkkaasi kopsahtaa vielä. Ehkä sulle tekiskin hyvää maistaa omaa lääkettäsi. Ei ne kaikki työttömät kuule ryyppää ja sohella. Äläpä viitsi yleistää.
ei osaa ajaa ku omia asioitaan niin tarvitaan sinne joku auttamaan niitä vähempiosaisia ettei tarttis olla niin vähempiosainen :D
ex-bodarit ja laulajat rupeaa päättämään Suomen asioista.
Pienempiinkin firmoihin halutaan asiantuntijoita ja oppineita ihmisiä päätöksiä tekemään, saati sitten firmaan nimeltä Suomi.
sitäpaitsi persut on OIKEISTOPUOLUE idiootit!
tämä asenne! Kyllä! Eli miksi kauhistellaan taka-ajatuksena siis se, että "osa on äänestänyt väärin" tai että "olen parempi kuin persujen äänestäjät".
Ja itse olen siis tohtori ja hyvin akateemista elämää elävä nainen. Silti näen punaista, kun toiset asettavat itsensä toisten ihmisten yläpuolelle!
Oletko itse täydellinen? Ei kaikki työttömät kuule ole mitään alinta kastia. Mihin kastiin sitten itse kuulut, jos kerran lokeroit ihmisiä tuolla tavalla? Tietääkseni kastijako on Suomessa aikalailla historiaa. Kirjoituksestasi oikein paistaa halveksunta ja ylenkatse. Oma mieheni oli muutama vuosi sitten jonkin aikaa työttömänä kunnes sai taas töitä. Voi se kuule omaankin nilkkaasi kopsahtaa vielä. Ehkä sulle tekiskin hyvää maistaa omaa lääkettäsi. Ei ne kaikki työttömät kuule ryyppää ja sohella. Äläpä viitsi yleistää.
että tässä kohtaa ei saa yleistää.
Mutta se on ihan hyväksyttävää, kun persu yleistää.
Petyitkö nyt? Joo ja en viitsi lähteä väittelemään näistä asioista täällä palstalla tämän enempää. Mielestäni on ihan turha ruveta ruikuttamaan. Aika sen näyttää, mitä tuleman pitää. Kansa on äänestänyt ja siihen on nyt tyytyminen seuraavat neljä vuotta!
ja se ei koulutuksellakaan parane.
ja ne duunarithan ei koskaan hauku "parempaa väkeä"..