Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliskohan Lindenillä lopultakin nyt aikaa olla äiti adoptiolapselleen?

Vierailija
18.04.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin eilen ihan samaa!

Vierailija
2/7 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaansaamattomin ministeri ikinä. Häntä ei olisi koskaan pitänyt nimittää ministeriksi, munasi itsensä niin monta kertaa, että hävettää hänen puolestaan, mutta onneksi äänestäjätkin sen vihdoinkin ymmärsivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ministerikö ei voi olla äiti lapselleen vai onko tuossa jotain erikoista nyt kun kyseessä on adoptiolapsi?? Inhottaa tämä ainainen naisten parjaus että ei voi muka olla hyvä äiti jos on samaan aikaan vaativassa työssä! Hävetkää ihmiset tuota mustavalkoista ajattelutapaa. Ja vertailun vuoksi niin miksi helvetissä ette sano samaa miesministereistä???? Miksi miesministerit ovat hyviä isiä samaan aikaan kun naisministeri on paska äiti. Ja tässä tapauksessa turha edes vedota mihinkään "no mut kun äitin pitää imettää"-sontaan... Mä veikkaan että tämänkin naisvastaisen kommentin takana on puhdas kateus. Ihmisten taholta jotka ovat lapsineen kotona eivätkä ole saavuttaneet hyvää työuraa jota salaa haluaisivat... Siksi ´pitää mollata niitä kenellä se on... Säälittävää.

Vierailija
4/7 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin hoitoon viikko lapsen maahan saapumisesta. Adoptiolapselle ei tuollaisessa tilanteessa ehdi syntyä minkäänlaista kiintymyssuhdetta äitiinsä kun hänet heti jätetään hoitoon.

Ai ministerikö ei voi olla äiti lapselleen vai onko tuossa jotain erikoista nyt kun kyseessä on adoptiolapsi?? Inhottaa tämä ainainen naisten parjaus että ei voi muka olla hyvä äiti jos on samaan aikaan vaativassa työssä! Hävetkää ihmiset tuota mustavalkoista ajattelutapaa. Ja vertailun vuoksi niin miksi helvetissä ette sano samaa miesministereistä???? Miksi miesministerit ovat hyviä isiä samaan aikaan kun naisministeri on paska äiti. Ja tässä tapauksessa turha edes vedota mihinkään "no mut kun äitin pitää imettää"-sontaan... Mä veikkaan että tämänkin naisvastaisen kommentin takana on puhdas kateus. Ihmisten taholta jotka ovat lapsineen kotona eivätkä ole saavuttaneet hyvää työuraa jota salaa haluaisivat... Siksi ´pitää mollata niitä kenellä se on... Säälittävää.

Vierailija
5/7 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin yksi hylkäyskokemus takanaan. Yleensä on elänyt jo jonkin aikaa lastenkodissa, jossa lasta on voitu laiminlyödä pahasti. Makuutettu kaikki päivät rautaisessa pinnasängyssä, hyvä kun osaa puhua. Sitten lapsen adoptoi henkilö jolla pitäisi olla aikaa, aikaa ja vielä kerran aikaa lapselle jotta tämä pystyisi luottamaan äitiinsä ja tästä kasvaisi tasapainoinen, itsensä rakastetuksi tunteva ihminen. Mutta mitästä tyhjää, Lindenillä oli kiire töihin.

Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että lapset ja ura on mahdollista yhdistää, mutta molemmille pitää järjestää aikaa. Henkilökohtainen mielipiteeni myös on että Linden olisi voinut hieman olla lapsensa kanssa kotona.

Vierailija
6/7 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissäkäyvä äitihän on niin paska, hohhoijaa =)

Vierailija
7/7 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ olisi odottanut ja rahastakaan ei ollut pulaa. Jättäisitkö itse vastasyntyneen vauvan hoitoon ja menisit töihin? Vastaa täysin Lindenin tilannetta, koska hänellä oli juuri adoptoitu lapsi.

töissäkäyvä äitihän on niin paska, hohhoijaa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä