Kysymys Idols-Alin äidistä? Näyttikö teistä että alko maistuu?
Kommentit (10)
Isä asuu Libyassa onkohan koskaan tavannut, sposteilevat keskenään
Eikä ole mikään alkkis taatusti Alin äiti. Ahkera ihminen ja osallistuu aktiivisesti esim. lastensa harrastuksiin jne.
Mun ystävällä on kortisonilääkitys, hän näyttää välillä turvonneelta. Ulkopuolinen voisi luulla että käyttää paljonkin alkoholia, vaikka on ihan absolutisti.
Jotkut mt- lääkkeetkin tai jopa tabletteina otettavat diabeteslääkkeet saattavat muuttaa ulkonäköä.
Tunnollisempaa Äitiä saa etsiä. Huomaahan sen jo Alin käytöksestä, että hyvin on kasvatettu!
Alin äiti kyllä tupakoi, mutta se nyt ei vaikuta kasvatukseen tai ihmisen kunnollisuuteen mitenkään.
Ap voisi nostaa kunnianloukkauksesta syytteen sinua kohtaan?
Yrititkö olla viisaskin?
koska ap on vain ap, ei hänen kunniansa kärsi vaikka miten haukutaan. Toista taas on ap:n viesti, nimeltä mainittuun henkilöön, joka ei ole julkisuuden henkilö, esittää kunniaa halventavia syytöksiä. Näistä on jo tuomioita jaettukin.
jos anonyyminä kirjoittelevaa kohtaan voisi nostaa kunnianloukkaussyytteen ja siitä sitten netota kivan summan. Minä ainakin olisin jo aika rikas mamma. Viimeksi tänään mua haukkui joku idiotiiksi täällä..
Ap:lle taisi tulla oikeasti hätä. Ja kyllä, sinua vastaan voi nostaa syytteen.
ennenkuin viestin lähetit?