Olen ja tutkija huono englannissa. Tiedän, että ääntämistä pitäisi harjoitella, mutta
mitä? Brittienglantia vai ameriikan?
Vaikka engalannin tasoni on huono, niin kyllä sellainen kouluenglanti (eli britti) on jäännyt enemmän päähän. En osaa esim r-kirjainta. tunkea joka väliin.
Kommentit (11)
"Olen ja tutkija". Siis mitä häh?
engalannin
"Olen ja tutkija". Siis mitä häh?
engalanninolisi pitänyt tuolla tutkijan jälkeen. ap
Tosi... kiinnostava.
amerikan, mutta ajattelin ettei se voi olla oikein, kun sehän on melkein "american", että jotkut luulee, mitä mä oikein sekoilen. "Ameriikka" kuullostaa paljon suomalaimmalta. Amerika, no ei se niin voi olla! ap *pohtii* Ameriikka, amerikan?
Tosi... kiinnostava.
amerikan, mutta ajattelin ettei se voi olla oikein, kun sehän on melkein "american", että jotkut luulee, mitä mä oikein sekoilen. "Ameriikka" kuullostaa paljon suomalaimmalta. Amerika, no ei se niin voi olla! ap *pohtii* Ameriikka, amerikan?
Amerikka. Niinhän se menikin. ap
amerikanenglanti, brittienglanti. Opiskellako amerikan- vai brittienglannin ääntämystä.
amerikanenglanti, brittienglanti. Opiskellako amerikan- vai brittienglannin ääntämystä.
Olin yhdellä kurssilla, jossa opiskeltiin toista ja esim. bbc:n sivuilta oppii tietti brittienglantia. ap
kirjotusvirheistä ja otsikon sekavuudesta päätellen.
kirjotusvirheistä ja otsikon sekavuudesta päätellen.
On lukihäiriö, mutta ei nyt sentään noin paha kuin miltä näyttää. Tuskinpa tilanteessani muuten olisin. ap
näyttää. En tajua, miksi olin pisteen tunkenut ihan outoon paikkaan. ap