G: Ketä äänestit? (Helsinki & Uusimaa)
Pistetääs av-mammojen oma tulospalvelu käyntiin! Ketä äänestit? Minä:
Paavo Arhinmäki (Vas.)
Kommentit (71)
Jussi Halla-ahoa (Helsinki)
Perustelut:
1) haluan antaa tukeni perussuomalaisille, koska politiikkaan tarvitaan muutosta, ja timo soini ym. ovat tehneet sitkeästi töitä sen eteen
2) tavallisten suomalaisten aidon äänen pitää kuulua omassa yhteiskunnassamme nykyistä paremmin
3) maahanmuuttokriittistä linjaa tarvitaan. Sitä ei ole ollut riittävästi, vaan sellaista hymistelyä. En kannata rasismia tai muuta vastaavaa. Ulkomaalaiset ovat tervetulleita, mutta tämä maa on ensisijaisesti suomalaisten, joten ulkomaalaisten kohtelun tulee olla suhteessa siihen.
4) Vastustan pakkoruotsia. Olen aina vastustanut.
5) Halla-ahoa, koska en Helsingin listoilta tunne riittävästi muita ehdokkaita. JH lienee ihan fiksu mies, vaikka itse en nostaisi maahanmuutosta niin suurta haloota kuin mitä hän on tehnyt.
Kun tämä fiksu mies esitti julkisesti toiveen että kaikki "vihreät" naiset tulisivat raiskatuksi maahanmuuttajien toimesta, jotta nämä naiset oppisivat siten ymmärtämään hänen/puolueensa maahanmuuttajavastaisuutta??
Pidetään tämä ketju puhtaasti "ketä äänestit" -tyylisenä eli nimi ja puolue. Ei mitään perusteluita eikä myöskään toisten ehdokkaitten haukkumista. Yksi ihminen - yksi ääni -periaatetta noudattaen, pelkkä listaus siitä, ketä on äänestetty. Olisipa jännä nähdä, osuuko Vauva-lehden keskustelupalsta äänestystuloksen suhteen oikeaan, kuten monissa muissakin asioissa täällä on oltu ensimmäisenä jyvällä asioiden todellisesta laidasta!
Eli ei perusteluita eikä perusteluiden vasta-argumentteja, eihän!
Perustelut:
1) haluan antaa tukeni perussuomalaisille, koska politiikkaan tarvitaan muutosta, ja timo soini ym. ovat tehneet sitkeästi töitä sen eteen
2) tavallisten suomalaisten aidon äänen pitää kuulua omassa yhteiskunnassamme nykyistä paremmin
3) maahanmuuttokriittistä linjaa tarvitaan. Sitä ei ole ollut riittävästi, vaan sellaista hymistelyä. En kannata rasismia tai muuta vastaavaa. Ulkomaalaiset ovat tervetulleita, mutta tämä maa on ensisijaisesti suomalaisten, joten ulkomaalaisten kohtelun tulee olla suhteessa siihen.
5) Halla-ahoa, koska en Helsingin listoilta tunne riittävästi muita ehdokkaita. JH lienee ihan fiksu mies, vaikka itse en nostaisi maahanmuutosta niin suurta haloota kuin mitä hän on tehnyt.
Kun tämä fiksu mies esitti julkisesti toiveen että kaikki "vihreät" naiset tulisivat raiskatuksi maahanmuuttajien toimesta, jotta nämä naiset oppisivat siten ymmärtämään hänen/puolueensa maahanmuuttajavastaisuutta??
Ei muuta kuin pimeällä tuonne Kaisaniemeen, niin eiköhän tuo toiveesi toteudu?
Perustelut:
Ei muuta kuin pimeällä tuonne Kaisaniemeen, niin eiköhän tuo toiveesi toteudu?
et tuon kirjoittajan, jonka viestiä lainasit.
3 lapsen äiti, kuten minäkin, ja muutenkin arvot hyvin lähellä omiani, ellei jopa täysin samanlaiset. Olen tyytyväinen.
Jussi Halla-ahoa (Helsinki) Perustelut: 1) haluan antaa tukeni perussuomalaisille, koska politiikkaan tarvitaan muutosta, ja timo soini ym. ovat tehneet sitkeästi töitä sen eteen 2) tavallisten suomalaisten aidon äänen pitää kuulua omassa yhteiskunnassamme nykyistä paremmin 3) maahanmuuttokriittistä linjaa tarvitaan. Sitä ei ole ollut riittävästi, vaan sellaista hymistelyä. En kannata rasismia tai muuta vastaavaa. Ulkomaalaiset ovat tervetulleita, mutta tämä maa on ensisijaisesti suomalaisten, joten ulkomaalaisten kohtelun tulee olla suhteessa siihen. 4) Vastustan pakkoruotsia. Olen aina vastustanut. 5) Halla-ahoa, koska en Helsingin listoilta tunne riittävästi muita ehdokkaita. JH lienee ihan fiksu mies, vaikka itse en nostaisi maahanmuutosta niin suurta haloota kuin mitä hän on tehnyt.
Että raiskaukset tulevat maahanmuuton myötä tulevaisuudessa lisääntymään, ja jos ja kun jonkun naisen on pakko joutua uhriksi tälle poikkeuksellisen raa'alle raiskaukselle, se uhri voisi olla vihreä nainen - oikeudenmukaisuuden vuoksi. Tästä siinä kirjoituksessa oli kysymys, ja ymmärrän kyllä täysin tätä toteamusta.
Halla-aholla on itsellään kaunis vaimo ja kaksi tyttölasta; ymmärrän täysin, miksi hän on noussut omilla kasvoillaan ja omalla nimellään puolustamaan suomalaisten naisten oikeutta kulkea rauhassa kotimaansa kaduilla, puistoissa ja asemilla - myös öiseen aikaan.
Ja, jos hän ei olisi blogiaan "kirjoituksia uppoavasta lännestä" pitänyt, emme me olisi tänä päivänä näin tietoisia tästä maahanmuuton problematiikasta. Muissa maissa ollaan herätty todellisuuteen liian myöhään; heillä ei ollut Halla-ahoa, tai sitten heidän Halla-ahoaan ei otettu vakavasti. Halla-aho on kansallissankari.
Fiksut äänestävät häntä ennen kuin on liian myöhäistä muuttaa tapahtumien suuntaa.
Perustelut:
Olen ulkosuomalainen ja lahipiirin aanet menivat perussuomalaisille ehdokkaille (taalta ja Suomesta). Omani Halla-aholle, 127.
Ja se poikkiviiva sitten siihen seiskaan! Ykkoseen ei hattua. ;)
Perustelut:
Olen ulkosuomalainen ja lahipiirin aanet menivat perussuomalaisille ehdokkaille (taalta ja Suomesta). Omani Halla-aholle, 127.
Ja se poikkiviiva sitten siihen seiskaan! Ykkoseen ei hattua. ;)
joka on monessa ketjussa hehkuttanut äänestäneensä Halla-ahoa?
Olihan se Halla-ahon raiskausjuttu tökerösti ilmaistu.
Mutta en ole niin herkkähipiäinen. Ymmärsin kyllä mitä hän yritti sanoa.
t. se Halla-ahoa äänestävä - myös vihreitä olen äänestänyt
Ihme, että sulla on näin tärkeänä päivänä aikaa roikkua täällä?
Mut hei, toivotaan että niistä sun tyttäristä ei koskaan tule vihreitä mieleltään..
Ihme, että sulla on näin tärkeänä päivänä aikaa roikkua täällä? Mut hei, toivotaan että niistä sun tyttäristä ei koskaan tule vihreitä mieleltään..
Tulet illalla huomaamaan miten monta meitä kannattajia täällä Suomessa, ja ulkomailla, on. Kohta näet. =)
ETTÄ TEHDÄÄN TÄSTÄ PUHDAS VAALI-GALLUP,EIKÄ MITÄÄN PERUSTELUJA PUOLESTA JA VASTAAN. ONKO SE NIIN VAIKEA TAJUTA?
ETTÄ TEHDÄÄN TÄSTÄ PUHDAS VAALI-GALLUP,EIKÄ MITÄÄN PERUSTELUJA PUOLESTA JA VASTAAN. ONKO SE NIIN VAIKEA TAJUTA?
Jatkossa toivoisin itsekin, että kaikenlainen jankkaaminen jätetään pois. Perussuomalaisten vastustajilla oli monta (MONTA!) mahdollisuutta keskustella mm. maahanmuuton nostattamista ongelmista, pakko-ruotsista, ilmastopolitiikasta, EU:n tukipaketeista jne., mutta kun ei asiallinen keskustelu teiltä onnistu, niin tämä ketju ei enää ole se paikka, missä sitä keskustelua itse asioista käydään.
Oli pakko sanoa. Sen verran usein olen yrittänyt täällä asiallisesti näistä asioista keskustella, mutta kun ei vastapuolella ole siihen kykyä / haluja / intressiä niin ei sitten. Illalla nähdään tulos.
äänestämään jotain fiksua nuorta vihreää naista Uudeltamaalta - onko vinkkejä ?