Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh mikä urakka! Otin ja pesin talomme kaikki ikkunat kerralla.

Vierailija
16.04.2011 |

Avasin kaikki välit, ihanaa nyt voi istua tässä ja juoda kaffeeta ja syödä jätksiä hyvällä omallatunnolla!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä kaverin talossa mulla menee 10 tuntia kun pesen kaikki kerralla. Lopussa olen kyl jo niin väsyny, et vaan jotenkin sutasen viimeset ikkunat :D

Tässä omassa talossa pesen kahteen tuntiin kaikki. Mut meil onkin tällanen tavallinen halppis Jukka talo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä kaverin talossa mulla menee 10 tuntia kun pesen kaikki kerralla. Lopussa olen kyl jo niin väsyny, et vaan jotenkin sutasen viimeset ikkunat :D

Tässä omassa talossa pesen kahteen tuntiin kaikki. Mut meil onkin tällanen tavallinen halppis Jukka talo.

ap

Vierailija
4/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän talossa on 32 ikkunaa ja lisäksi 7 ikkunaa varastosta ja pihasaunasta

Vierailija
5/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että siellä on pelkästään eteisessä 8 avattavaa täysikokoista ikkunaa. Talossa asuinneliöitä vajaa 300. Eli ikkunoita mahtuu..

Olohuoneessa on katosta lattiaan olevat avattavat ikkunat ja niitäkin on siinä erkkerissä 12 kpl.

Ja joka hemmetin välissä sälekaihtimet, jotka myös pyyhin.

Kerran laskin monta avattavaa ikkunaa oli. Mutten muista enää. Sitten iso lasikuisti ja ruutuja on 300 kpl ja pestävä molemmin puolin. Tikkailla roikun.

Kaveri on rikas, mutta laiska. Eli minä pesen ikkunat joka kevät. Mut ei se mittään :)

Vierailija
6/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niitä avattavia ikkunoita. Mutten siis muista, että kuinka paljon oli päälle.

Hartioissa tuntuu aina kivasti tuon urakan jälkeen.

Vierailija
7/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

270-neliöinen talo, 5 makuuhuonetta, olohuone, keittiö ruokailutila ja aula ja ulko-ovissa lasit, kaksi parveketta, ikkunat niissäkin. Makuuhuoneissa kaksi ikkunaa, joten aikaa menee.

Ei pääse kehumaan päivän töillä.

Vierailija
8/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi viime vuonna puolitiehen, vauvamme oli ihan pieni ja pesin aina ikkunan tai kaksi päivässä hänen uniensa aikana. Sitten innostus lopahti. Nyt olen pitkällä raskaana ja otin juuri yhteyttä siivouspalveluun, josta tilaamme ikkunoiden pesun.

Vierailija
9/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian ytimessä taas pysytty.

"Ei teillä varmaan montaa ikkunaa ole"

Vierailija
10/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin ikkunat. En tiedä, miten saan tämän vauvan kanssa pestyä yhtäkään. 12 täyskokoista ja 24 pienempää, näin äkkiseltään laskettuna. En koskaan viitsi pestä kaikkia joka vuosi.

Vierailija
11/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meillä kuitenkin kunnollinen talo. pelkästään olohuoneessa tuo 9 ikkunaa =)

Vierailija
12/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen ihan siivousfriikki ja kaikki on tiptop aina ihan itse siivoten mutta ikkunan pesusta maksan ulkopuoliselle.

Vierailija
13/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa, että kaikki ikkunat pesty. Eli ei voi olla kovin iso urakka. Ellei ole sitten yön tunteina alottanut :)

Mulle ei nämä oman talon ikkunat ole mikään ponnistus. Pesen ne kesän aikana 3-4 kertaa. Siis kaikki pinnat. Avattavia ikkunoita on 9 ja muutama tuuletusikkuna.

Anoppilankin ikkunat pesen keväällä ja syksyllä. Nekin on vaan muutaman tunnin homma. Ja ainakin 15 muun omakotitalon. Olen vissiin liikaa mainostanu, että on ihan yes hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi