Mitä mieltä olette tällaisesta nimiyhdistelmästä;
Matilda Martta Maria? Haluaisin antaa tyttärellemme suvun perinteitä vaalivat nimet.
Kommentit (8)
Matilda on kaunis nimi, mutta Matilda Martta Maria ei rimmaa YHTÄÄN!!
Maria Martta Matilda on jo mielestäni parempi kombinaatti jos nuo nimet pitää laittaa. Suosittaisin kyllä, että jätätte jonkun noista nimistä 'varastoon'.
Mä tykkään! Varsinkin Matildasta. Mä en muuten hoksannu tota kakkosen juttua, oonko tyhmä..?
että on vaan vaan laitettu nimiä peräkkäin...ei oikein soinnu silleen sulosti...
erityisesti nimistä Martta ja Matilda, mutta tuo nimipötkö ei minustakaan kuulosta sointuvalta.
Martta Matilda olisi minusta paras ihan siltään, mutta jos sitten jollekin Maria-mummulle tulee paha mieli kun hänen nimi jää pois, niin valitkaa sitten vain jompi kumpi nimi ja sanotte, että käytätte yhden mummun nimen per lapsi :)
Marleena, Marikki tai Matleena olisivat fuusioita, jotka yhdistävät jotain äänteitä kaikista nimistä. Tai Marttiina, vaikka itse en ko nimestä pidäkään.
Matilda Martta Maria? Haluaisin antaa tyttärellemme suvun perinteitä vaalivat nimet.
kauniita nimiä kaikki, mutta yhdistelmänä järkyn tönkkö ja jotenkin.. no mamamamama. martta ja maria lisäksi aivan liian samanlaisia. Maria Matilda menettelisi. Kai teidän suvusta muitakin nimiä löytyy? Ottaako noista vaikka kaunis Matilda ja lisätkää suvusta löytyvät kaksi nimeä. Esim. Matilda Elsa Susanna.
Mun mielestä ei oikein rimmaa, vähän kuin M-nimiä ois vaan pötkössä peräkkäin. Lisäksi tuo Martta ja Maria yhdessä.. ;) Hoksaatko?