Tekeekö teillä lapset vai sinä virvontaoksat? Ja pitääkö niiden olla upeat?
Annatko lasten tehdä yksin virvontaoksat ja tuleeko niistä hienoja muidenkin mielestä? Korjaatteko niitä itse jos repsottavat? ajatteletko että ne on hellyttäviä myös muiden aikuisten mielestä vai pitäisikö niiden olla hienoja koska kuitenkin niistä annetaan palkkaa se suklaamuna?
Jos minä antaisin lapsen 5v tehdä ne yksin niin ei olisi oksassa kuin yksi höyhen ja sekin huonosti kiinni. Vähän tarvii auttaa että tulee hienompi jonka kehtaa sitten vaihtaa naapurin kanssa suklaamunaan.
Kommentit (2)
Pääperiaate on että lapset tekevät itse oksat. Tarvittaessa jos kyseessä tosi pieni lapsi, niin autan ja korjailen. Isommat (tuollaiset 5-6->) saavat tehdä kokonaan itse. Tietynlaisen laatuseulan pidän että oksat ovat sellaisia että ovat palkan arvoisia. Tarvittaessa ehdotan lapsia vähän lisäämään jotain oksiin tai korjaamaan jonkin repsottavan kohdan.
eivät ole viimeisen päälle hienoja, ihan lapsen tekemän näköisiä mutta koristeita todellakin enemmän kuin 1 / oksa. Mielestäni parhaita ovat juuri lasten tekemän näköiset oksat jos niihin on lapsi panostanut. Sellaisia haluan itse saada.