Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IP-osoitteesi on bannattu?! Kaksplus...

Vierailija
16.04.2011 |

Juuri yritin mennä Kaksplussan sivuille äitini koneelta, ja ilmoitti että IP-osoitteesi on bannattu. Siis mitähäh? Äitini 60vee ei paljoa kaksplussalla roiku, joten kyseessä on pakko olla siis rakas siskoni... Minä kun en ole sinne koskaan mitään kirjoittanut, vain taustaillut. Milläköhän saisin selville mitä sontaa on sinne tältä koneelta suoltanut?! Kivakiva...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kun kysymällä ylläpidolta.

Vierailija
2/22 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpidolle. Kyllä meni aamusumpit väärään kurkkuun kun sai kuulla olevansa bannattu. Varsinkin ilman että on koskaan mitään palstalle kirjoittanut...:O

Sisko-kulta, annatko niiden ihanien kommenttiesi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ID 12494455)

Vierailija
4/22 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän takia? Osaatko kertoa?

Vierailija
5/22 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on bannattu (ID 12494455)

Tuon ID-numeron perusteella ei voi identifioida kirjoittajia, ne ovat viestin tunnisteita. Kokeilkaapa kirjoittaa kaksi vastausta samaan ketjuun, ID-numero on molemmissa eri.

AP:lle: siskosi on kirjoittanut jotain typeriä kommentteja sinne kaksplussalle ja sen takia on bannattu.

Vierailija
6/22 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä banni, jos et saa edes Kaksplussan sivua auki. Nimittäin "normaalisti" bannissa oleva pääsee kyllä lukemaan palstaa, mutta ei voi vastata keskusteluihin tai aloittaa uutta.

Vierailija
7/22 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes lukemaan, sanoo heti alussa tuon bannihomman.

AP

Vierailija
8/22 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole edes mitään kirjoittanut sinne, mutta noin 2 vuotta sitten ihan yllättäen tuli banni sinne, että en edes pääse lukemaan niitä Kaksplussan keskustelupalstoja.

Vierailija
9/22 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin vaan kaksi sanaa,oli vaa v.mäinen päivä

Vierailija
10/22 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olenkin lukenut sitä yhtä pähkähullua blogia. Sieltä vois saada vinkkiä, miksi joku on bannattu, joka ei ole mitään pahaa edes tehnyt.

Vierailija
11/22 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olenkin lukenut sitä yhtä pähkähullua blogia. Sieltä vois saada vinkkiä, miksi joku on bannattu, joka ei ole mitään pahaa edes tehnyt.

on kaikki tieto kaikesta, löysin sen kaivosta tosta talon vierestä, mutta en viitti sitä kertoa, koska ei mulla oikeasti olekkaan.

tai sitten sulla on dynaaminen IP ja operaattori on vaihtanu sulle naapurin kauhukakaran oman tilalle.

https://www.torproject.org/

Vierailija
12/22 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä äitisi käykin siellä :D

Vierailija
13/22 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Vierailija
14/22 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaksplussan bannit on nykyisin kaksplussalla ikuisia.

Vierailija
15/22 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pääse lukemaan edes. yhtenä viikonloppuna, kun meillä ei ollut ketään kotona, en minä ei edes mies eikä lapset, oli tullut banni plussalle ja tänne vauvan palstalle. Vauvan banni oli ohi 2 päivän kuluttua, mutta kaksplussan banni jatkuu aina vaan. Nyt jo neljättä viikkoa mennään...

Vierailija
16/22 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tän vanhan keskustelun, koska minäkin olen näemmä saanut bannin kaksplussalle, vaikka olen kirjoittanut sinne viimeksi vuosi sitten (asiallisen kommentin). Sivustolle tulee vaan viesti: ongelma, ip-osoitteesi on porttikielletty enkä pääse lukemaan mitään keskusteluja.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Voin mä nyt elää ilman tuota palstaakin, mut olisihan se kiva tietää, että miten ja miksi olen bannissa.

Vierailija
17/22 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pari bannia sinne. Pystyin kuitenkin lukemaan siellä. Kiersin ip:n ja pystyin myös kommentoimaan.

Vierailija
18/22 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituista

Vierailija
19/22 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitin kans äsken mennä kaksplussalle ja tuli tuo sama ip-osoitteesi on porttikielletty.

Eilen sinne viimeksi kirjoittelin. Ihan tavallisia asiallisia viestejä. Ei mitään v***uilua, provoilua tai muutakaan mistä banni vois johtua.

Vähän mietityttää nyt..

Vierailija
20/22 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porttikielto oli minullekin yönaikana tullut kaksplussalle, ei pääse edes lukemaan.