New age - henkinen, mitä ajattelet tästä
Enkä tosiaan tarvi yhtään skeptikkoa kertomaan että olen päästäni sekaisin, tiedän sen jo muutenkin.
Mutta siis asiaan. Tiivistettynä ja yksinkertaisestettuna, minun "henkisellä polulla" on ollut monenlaista vaihetta ja viime vuosina jotain minkä eräästä tekstistä tunnistin ns. "sielun pimeä yö" -vaiheeksi. Tekstissä myös väitettiin että joku päivä se sit vaan loppuu kuin sormia napsauttamalla ja tuhahdin ajatukselle - no niin varmaan! Sitten tässä yksi ilta katsoin telkkarista Lorna Byrnen enkeli-aiheista haastattelua ja bing! Se todellakin tapahtui tuosta vaan sormia napsauttamalla. (Kokoajan tätä kirjoittaessani tajuan miten sekopäiseltä tää kuulostaa, mutta koettakaa kestää.)
Noh, joka tapauksessa sitten ajattelin että hankinpa käsiini Lornan jonkun kirjan ja luen, jospa pääsisin sillä lailla eteenpäin. Menin kirjastoon, tsekkaan siellä aina ekana uutuushyllyn ja kas - siinä hyllyllä ekana kirjana minua odottamassa oli mikäs muu kuin Lorna Byrnen uusin kirja. Hetki oli jotenkin eeppinen taas kerran. Kuin voi olla että aina sattuu tämmöisiä elämän käännekohdissa! Sit menin kotiin ja kirja oli ihan sanonko suoraan mitä. Siis voi hyvänen aika. Että mitäs nyt sitten? Mitä ajattelisit tästä (ja en nyt sitten todella tarkoita sitä skeptikkoa).
Kommentit (4)
olen lukenut molemmat Lornan kirjat, enkeleiden maailmaa kirjat avasivat minulle kyllä hyvin mutta noin muuten koen tietyt ajatukset hieman ristiriitaiseksi hänen kanssaan. Mutta olen huomannut tuon että oikeat asiat tulevat eteen oikeaan aikaan. :)
Hän oli haastattelussa aivan äärimmäisen järkevän ja aidon oloinen. Ja sit se kirja nro 2 veteli ihan omissa sfääreissään. Kuinka joku joka on pelkästään kirjan perusteella aivan täysin sanonko seinähullu voi vaikuttaa niin perin juurin järkevältä ja kunnolliselta ja kivalta ihmiseltä? Olen jotenkin ihan hämmentynyt. Jos maailmankaikkeus halusi sanoa mulle jotain, niin mitäköhän se oli?
sinä puhut,mutta miellä itseäni new age-henkiseksi. Minä ihan rukoilen Jumalaa ja Jeesusta, mutta uskon myös enkeleihin.
Minulle tapahtuu tuota päivittäin.Mitä enemmän uskon, sitä enemmän sitä tapahtuu. En todellakaan voi kirjoittaa sitä kaikkea kenellekään, muuten joku lähettää valkotakkiset kotiini :-).
olen lukenut molemmat Lornan kirjat, enkeleiden maailmaa kirjat avasivat minulle kyllä hyvin mutta noin muuten koen tietyt ajatukset hieman ristiriitaiseksi hänen kanssaan. Mutta olen huomannut tuon että oikeat asiat tulevat eteen oikeaan aikaan. :)