Onko teille tehty mahalaukunpienennystä?
Olen tässä pohtinut reilun puolisen vuotta asiaa, enkä ole päässyt mihinkään tulokseen.
Tällä hetkellä se ei olekaan ajankohtainen vielä, koska vauvani on vasta pieni.
Miten pieniä lapsenne ovat olleet, kun teille on leikkaus tehty? Jaksaminen mietityttää ja siksi leikkauksen ajankohta on minulle se suurin kysymys.
Kommentit (2)
44.9 on painoindeksi tällä hetkellä. En siis ole mikään tyhjäpää joka kuvittelee kaiken hoituvan leikkauksella. Olen todellakin tietoinen tuosta syömisen ilon menettämisestä, mutta se syömisen ilo on tehnyt minusta näinkin ylipainoisen.
Vaakakupissa painaa monet asiat, mutta olisin halunnut tietää tuosta minkä ikäisiä muiden lapset ovat olleet leikkauksen aikaan.
Ap
miksi et yrittäisi terveellisellä ruualla ja liikunnalla laihduttaa.
Mulla oli tammikuussa painoindeksi 33,(paino 94) eilen oli 29.3 :) (83.6)
Olen lopettanut herkkujen syönnin viikolla, ainoastaan yhtenä pvänä viikossa syön mitä haluan, enkä välitä kaloreista pätkän vertaa.
Lisäksi ostin kuntosalille vuoden jäsenyyden, käyn vain ryhmäliikuntatunneilla, salilla on niin pirun tylsää.
Mieti, tuon leikkauksen jälkeen mahaasi mahtuu kerralla vain n.1dl ruokaa! Menetät täysin ruuan ja syömisen ilon..tosi kiva mennä johonkin ravintolaankin syömään kun jaksaa syödä allet puolet annoksesta.
Jos ylipainosi ei ole tyyliin 200kg niin harkitse mielummin elämäntapojen muutosta kuin leikkausta. Eikä sitä tehdä ihan tuosta vaan, tarkat tutkimukset ja muut laihdutus yritykset täytyy tehdä ensin, ellet ole hengenvaarassa ylipainon takia.