Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen laserhoito

Vierailija
14.04.2011 |

Onko kukaan ollut kasvojen laserhoidossa? Miksi menit? Oletko ollut tyytyväinen tulokseen? Missä kävit ja paljonko maksoi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaiset arvet jäi kuin veitsellä poistamisesta.

Vierailija
2/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä auttanut yhtään. Maksoi 275e/kerta.

Ihan huuhaata koko homma, rahastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, ettei laserilla tehtävästä luomen tai näppylän poistosta jää arpea, jos kasvainta ei kaiveta ihosta ulos. Jos pieni kasvain poistetaan vain siltä osin, kun se kohoaa ihon pinnan yläpuolelle, ei arpea muodostu.

Luomi tai muu ihokasvain "kaivetaan" ihosta ulos, jos on tarve poistaa se kokonaan. Esimerkiksi jos viitettä pahanlaatuisuudesta.

Valitettavasti vastaajat näillä palstoilla eivät aina ole ihan asiantuntijoita.

Jos haluat poistaa luomia tai muita ihokasvaimia laserilla, käänny laserhoitoja tekevän ihotautilääkärin puoleen. Silloin olet asiantuntevissa ja osaavissa käsissä.

Laserhoitoja tehdään kaikissa suurimmissa kaupungeissa.

Vierailija
4/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punaisia läikkiä edelleen, vaikka tauti on kurissa ollut jo pari vuotta. Olen miettinyt tätä vaihtoehtoa, koska meikkaaminen kyllästyttää, enkä koe sitä omakseni

Vierailija
5/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punaisia läikkiä edelleen, vaikka tauti on kurissa ollut jo pari vuotta. Olen miettinyt tätä vaihtoehtoa, koska meikkaaminen kyllästyttää, enkä koe sitä omakseni

Mä kokeillut vaikka mitä vuosien aikana ja aina vain nousee patteja :((

Vierailija
6/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi käytin Rosazol voidetta. Puhdistin ruusufinni alueen joka ilta ensin desinfiointiaineella ennen rosazolia. Tauti on nyt kurissa, pitänee koputtaa puuta...

Vierailija
7/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta mikään :(

mut hyvä että sinulla kurissa, tää on niin tympee vaiva

Vierailija
8/8 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö oikeasti, Hgissä maksaa ainakin jotain 500 e/kerta, sillä jo saa tuloksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi